اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

پرداخت 300 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج در زیرکوه

رئیس بهزیستی زیرکوه گفت: در سال جاری به 21 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان کمک هزینه ازدواج به مبلغ 300 میلیون ریال پرداخت شده است.

پرداخت 300 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج در زیرکوه

حسن قلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: تعداد مددجویان زیرپوشش بهزیستی زیرکوه 286 خانوار است.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک‌هزار و 200 نفر معلول هستند، ادامه داد: معلولان نیز مانند دیگران باید از امکانات استفاده کنند.

80 درصد از مددجویان سرپرست خانوار هستند

رئیس بهزیستی زیرکوه با بیان اینکه به معلولان بر اساس بعد خانوار حقوق ماهانه پرداخت می‌شود، یادآور شد: به خانواده‌های یک نفره 400 هزار ریال، دو نفره 450 هزار ریال، سه نفره 500 هزار ریال، چهار نفره 600 هزار ریال و از چهار بیشتر 750 هزار ریال مستمری ماهانه پرداخت می‌شود.

قلی‌پور از ایجاد کارگاه‌های اشتغال برای معلولان این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: معلولان می‌توانند در کارگاه‌های زرشک‌پاکنی این شهرستان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه 80 درصد از مددجویان زیرپوشش بهزیستی زیرکوه سرپرست خانوار هستند، متذکر شد: این مددجویان از کمک‌های موردی مانند هزینه درمان، تحصیلات دانشجویی و تعمیر منزل مسکونی بهر‌ه‌مند می‌شوند.

240 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی دانش‌آموز هستند

رئیس بهزیستی زیرکوه تعداد دانشجویان زیرپوشش این نهاد را 35 نفر دانست و افزود: تعداد دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان 240 نفر هستند.

قلی‌پور با بیان اینکه در سال جاری به 21 زوج جوان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: حدود 300 میلیون ریال کمک هزینه به آنها پرداخت شده است.

انتهای پیام/69010/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول