اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم امسال انجام می‌شود

اجرای طرح جامع اصلاح و رفع افت ولتاژ برق جیرفت

رئیس اداره امور برق شهرستان جیرفت گفت: طرح جامعی با هدف اصلاح و رفع افت ولتاژ شهر جیرفت و منطقه کلرود و کهوروئیه در نیمه دوم امسال اجرا می‌شود.

اجرای طرح جامع اصلاح و رفع افت ولتاژ برق جیرفت

غلامرضا میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه سال گذشته سه‌ دستگاه‌ پنل خورشیدی در روستاهای گمین و فاشکوه از بخش جبالبارز راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: همچنین روستاهای کهنوج‌السادات و خاک‌سفید بخش ساردوئیه و عشایری‌ ابوسعیدی و اکبرآباد‌ بخش بلوک برق‌کشی شده است.

وی تصریح کرد: کابل‌کشی شهر بلوک، دو روستا در بخش ساردوئیه، جابه‌جایی خط فرودگاه و توسعه شبکه شهری و روستایی توسط متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره امور برق شهرستان جیرفت با بیان این‌که در مناطق شهری و روستایی بر اساس اولویت کار انجام شده است، ادامه داد: توسعه شبکه برای متقاضیان فاقد شبکه با 150 میلیون تومان اعتبار انجام گرفته است.

میرزایی خاطر نشان کرد: روستاهای قاسم‌آبادمشا، شهدای جزفطن، نارجوئیه، پاگدار بخش ساردوئیه، دولت‌آباد اسفندقه، دهنو فتح‌المبین و سیدآباد‌مشا فاقد برق هستند.

وی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام را طرح جامع جیرفت دانست و گفت: این طرح با هدف اصلاح و رفع افت ولتاژ شهر جیرفت و منطقه کلرود و کهوروئیه اجرا می‌شود.

میرزایی عنوان کرد: برنامه‌های این طرح که از نیمه دوم سال‌جاری به بعد آغاز می‌شود، شامل ایجاد ترانس، افزایش کنتور و اصلاح شبکه‌های شهر جیرفت است.

وی با بیان این‌که برای رفع افت ولتاژ و خاموشی 89 دستگاه ترانس در شهر جا‌به‌جا شده است، تصریح کرد: پست جیرفت سه انتهای شهرک آبگرمکن خورشیدی در حال احداث است که با راه‌اندازی آن مشکل خاموشی و افت ولتاژ شهرک حسین‌آباد به‌زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/80007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول