اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگی برق همدان مطرح کرد

99 مصوبه نتیجه فعالیت شورای فرهنگی برق همدان

دبیر شورای فرهنگی برق همدان گفت: 9 جلسه توسط شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد که نتیجه آن 99 مصوبه بود.

99 مصوبه نتیجه فعالیت شورای فرهنگی برق همدان

محمد رنجبران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ نظامنامه ساماندهی امور فرهنگی وزارت نیرو و در راستای مفاد آن، شورای فرهنگی شرکت از ابتدای سال 90 با صدور ابلاغ برای اعضا فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: طی سال گذشته 9 جلسه توسط شورای فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد که نتیجه آن 99 مصوبه بود.

دبیر شورای فرهنگی برق همدان با اشاره به مهم‌ترین اقدامات شورای فرهنگی تصریح کرد: برگزاری اردوی راهیان نور با اعزام همکاران و خانواده آنان به مناطق جنوبی کشور در فروردین ماه سال گذشته از جمله اقدامات این شورا بوده است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های شورای فرهنگی برگزاری مسابقات قرآنی برای کارکنان و فرزندان آنان، مسابقه کتابخوانی با عنوان خطبه فدکیه برای خواهران همکار و تهیه برنامه یک ساله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شرکت اشاره کرد.

رنجبران با اشاره به برگزاری مراسم جشن تکلیف برای دختران 9 ساله همکاران با هماهنگی دفتر فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان همدان، گفت: تجهیز نمازخانه‌های شرکت در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز و برگزاری مسابقه قرآنی فرزندان کارکنان در شهریور ماه سال گذشته از دیگر اقدامات ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: اهدای لوح تقدیر به رعایت‌کنندگان حجاب و عفاف، برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب سرچشمه زیبایی و تقدیر از برندگان آن، برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران از جمله برنامه‌های ما در شورای فرهنگی محسوب می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی برق همدان با اشاره به برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر تصریح کرد: از دیگر فعالیت‌های ما برگزاری مسابقه پیامکی قرآنی برای مدیران در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بود که در این راستا از مدیرانی که پاسخ‌های صحیح ارائه کردند تقدیر شد.

وی تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات در شرکت با توجه به نظامنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو و صدور ابلاغ برای اعضا و اعزام ائمه جماعات شرکت به دوره آموزشی در شهر مقدس مشهد را از دیگر اقدامات شورای فرهنگی شرکت برق عنوان کرد.

رنجبران با اشاره به اعزام فرزندان نخبه همکاران به اردوی نخبگان در استان مازندران با هماهنگی دفتر فرهنگی دینی وزارت نیرو افزود: از دیگر فعالیت‌های ما برگزاری سمینار بهینه‌سازی مصرف انرژی با هماهنگی فرمانده بسیج شرکت توانیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، مراسم کتابخوانی با عنوان اخلاق نمازگزاران، تجلیل از خانواده شهدا، تقدیر از همکارانی که به صورت مستمر در نماز جماعات حضور می‌یابند و برنامه‌ریزی به منظور اعزام همکاران و خانواده آنان به اردوی راهیان نور در ایام نوروز امسال از دیگر اقدامات شورای فرهنگی شرکت برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول