اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان اعلام کرد

آمادگی کامل کوهبنان برای برگزاری انتخابات

فرماندار کوهبنان گفت: تمام‌ مقدمات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کوهبنان فراهم شده است.

آمادگی کامل کوهبنان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده شورای اداری کوهبنان اظهار داشت: بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات از سوی وزارت کشور و استانداری کرمان ستاد انتخابات کوهبنان در نخستین فرصت تشکیل شد.

 متقی خاطر نشان کرد: پس از برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات مکرر تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان فراهم کرده است.

وی گفت: با توجه به تهدیدات و شیطنت‌های دشمنان قسم خورده تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر این دوره از انتخابات به کار بسته‌ایم، لذا برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات طی چند ماه گذشته تا به امروز به نحو مطلوبی صورت گرفته است.

فرماندار کوهبنان افزود: برگزاری چندین جلسه شورای اداری، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با انجام رأی مخفی حاضران، تعیین مکان شعبه‌های اخذ رأی ثابت در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد، برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی و برگزاری نشست ویژه با خبرنگاران از جمله اقدامات صورت گرفته ستاد انتخابات شهرستان کوهبنان است.

متقی افزود: برگزاری انتخاباتی سالم مانند 34 سال گذشته در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی بر ‌اساس رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما اهمیت دارد، لذا باید با تمام وجود سعی کنیم تا زمینه را برای حضور گسترده و پرشور مردم فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: طی 34 سال گذشته به طور متوسط هر سال یک انتخابات در کشور ما برگزار شده که در تمام این موارد شاهد حضور گسترده مردم بوده‌ایم، عزت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خفت و عقب‌نشینی برای دشمنان این مرز و بوم را در پی داشته است.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول