اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل ورزش و جوانان استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

آمادگی ورزشکاران و جوانان برای حضور گسترده در انتخابات

اداره کل ورزش و جوانان استان قم در بیانیه‌ای، آمادگی جوانان و ورزشکاران قمی را برای حضور همه جانبه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد.

آمادگی ورزشکاران و جوانان برای حضور گسترده در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ در این بیانیه آمده است: درود و سلام خدا بر خون پاک شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و درود و سلام خدا بر ملت سلحشور ایران اسلامی که با حضور چشمگیر و یکپارچه خود در یازدهمین دوره ریاست جمهوری به معنای حقیقی، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و نشان خواهند داد که همواره مدافع واقعی ارزش‌ها و پویندگان راستین ولایتند.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: حضور هوشمندانه مردم در صحنه‌های مهم ایران اسلامی نظیر انتخابات و راهپیمایی‌های سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشان داده است که همچون ایرانیان همیشه سرافراز همواره در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور اسلامی حضور دارند و مطمئنا این حضور را در روز 24 خرداد 1392 بار دیگر با شکوه بیشتر در یازدهمین دوره ریاست جمهوری به نمایش خواهند گذاشت.

در این بیانیه اضافه شده است: جامعه ورزش و جوانان استان قم به دشمنان کوردل ایران اسلامی اعلام می‌دارد انتخابات، بستر حضور گسترده مردم و تجلی‌گاه تکرار حماسه پرشور ملتی است که نهضتی عظیم را به رهبری مصلح و انقلابگر بزرگ قرن حضرت امام خمینی(ره) به ثمر رسانده و برای شکل‌گیری و بقای نظام حکومتی برخاسته از آن در عرصه‌های گوناگون مقابله با قدرت‌های استعماری و ایادی داخلی آنها به دفاع پرداخته‌اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: اینک این ملت که جوانان و ورزشکاران افتخارآفرین را دل خود جای داده است دیگر بار در صحنه انتخابات حاضر می‌شوند تا انقلاب اسلامی را تداوم بخشند، بقای نظام اسلامی را تضمین کنند تا راه امام خمینی(ره) که احیاگر دین و عزت‌بخش مسلمین و منادی بزرگ آزادی و استقلال است تداوم یابد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: برای انجام انتخابات صحیح، موفق و برتر، رهنمودهای امام خمینی(ره) همچنان مشعل راه ملت مسلمان ایران اسلامی است و رجاء واثق داریم که در سایه الطاف الهی و هدایت حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله) تجلی دیگری از معجزه قرن انقلاب اسلامی را در این دوره از انتخابات شاهد بوده و رضایت روح خدا و شهدای راه حق را تحصیل کنیم.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول