اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-309

شرکت گسترده در انتخابات به خلق حماسه سیاسی منجر می‌شود

سیدهادی حسینی و کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

شرکت گسترده در انتخابات به خلق حماسه سیاسی منجر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سیدهادی حسینی و کمال علیپور بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به افزایش مشارکت عمومی جامعه کمک می‌کند، بیان داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات به ایجاد حماسه سیاسی منجر خواهد شد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: فضای انتخاباتی جامعه خوب است و مردم آمادگی لازم برای حضور پرشور در انتخابات را دارند.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات به خلق حماسه سیاسی و تقویت پایه‌های نظام منجر می‌شود، یادآور شد: شرکت در انتخابات بدون در نظر گرفتن جریان‌ها و گروه‌ها و سلایق با وظیفه‌شناسی مردم انجام می‌شود.

حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود

کمال علیپور نیز با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات موجب تقویت پایه‌های نظام می‌شود، گفت: مردم پایبند به ارزش‌ها و اصول هستند و انتخابات را راهی برای دستیابی به اهداف و ارزش‌های نظام می‌بینند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: دهه چهارم انقلاب که دهه حفظ ارزش‌ها است، مردم با توجه به حساسیت آن در انتخابات، حضور پرشوری و حماسی خواهند داشت و انتخاب اصلح را در دستور کار خود خواهند داشت.

وی افزود: عدم تخریب کاندیداها و پایبندی به ارزش‌ها و اصول نظام موجب حضور حداکثری را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول