اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات در همدان:

انتخابات نماد مردمسالاری دینی است / حضور پرشور مصونیت‌بخش نظام

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان گفت: انتخابات نماد مردمسالاری دینی است و حضور پرشور مصونیت‌بخش نظام اسلامی خواهد بود.

انتخابات نماد مردمسالاری دینی است / حضور پرشور مصونیت‌بخش نظام

حجت‌الاسلام محمد جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: انتخابات نماد حضور مردم در عرصه سیاسی و تبلور مردسالاری دینی است و باید مد نظر ویژه دلسوزان انقلاب باشد.

وی از اثرات قابل توجه انتخابات در بعد ملی و بین‌المللی سخن راند و ادامه داد: حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مایه امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان با اشاره به اینکه چشم دشمنان نظام به انتخابات ایران است، تأکید کرد: دشمنان منتظرند ببینند این حضور به چه صورت است چون عکس‌العمل‌های بعدی آنها مطابق با نحوه حضور مردم طرح‌ریزی و عملیاتی می‌شود.

*صفوف به هم فشرده مساوی با عقب‌نشینی دشمنان از مواضع

به گفته وی هر چه صفوف انتخابات فشرده‌تر و گسترده‌تر باشد به همان نسبت دشمنان از اهداف و فعالیت‌های خود علیه نظام اسلامی عقب‌نشینی خواهند کرد.

جوادی انتخابات را انتخابات مصونیت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: باید به این امر توجه داشت که حضور پرشور در انتخابات ضریب امنیت ملی را بالا می‌برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش انتخاب اصلح را نیز با ارزش و مهم قلمداد کرد و افزود: مردم باید فردی ولایی، کاربلد، متعهد، متخصص، دردمند و مسلط به اوضاع کشور را برگزینند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان بیان داشت: باید با تحقیق گسترده و با دقت، فردی را انتخاب کرد که در چهار سال آینده نظام اسلامی هموارکننده مسیر توسعه و تعالی نظام اسلامی باشد.

وی در پایان سخنانش مردمی بودن انتخابات در ایران را یکی از امتیازات مهم کشور ما نسبت به دیگر کشورها خواند و تأکید کرد: در نظام اسلامی مردم با فهم و درایت بسیار بالای خود افراد را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول