اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

حضور 25 هزار رأی اولی در انتخابات 24 خردادماه

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور 25 هزار رأی اولی در انتخابات 24 خردادماه خبر داد.

حضور 25 هزار رأی اولی در انتخابات 24 خردادماه

یزدان جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در این استان 637 هزار و 969 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی هستند.

وی از حضور 25 هزار رأی اولی در این انتخابات خبر داد و گفت: از مجموع رأی اولی‌های شرکت کننده در این انتخابات 12 هزار و 429 نفر پسر و 12 هزار و 571 نفر دختر هستند.

جلالی از اتمام فرصت تبلیغات کاندیداها از ساعت هشت صبح پنجشنبه 23خرداد خبر داد و گفت: بر اساس ماده 66 قانون ریاست جمهوری و ماده 61 قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از 24 ساعت مانده به آغاز رأی‌گیری ممنوع و انجام آن تخلف است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ، سخنرانی، توزیع پوستر، ... با متخلفین انتخاباتی برخورد قانونی می‌شود.

وی از حضور جوانان در انتخابات به‎عنوان جلوه مشارکت مردمی در عرصه حاکمیت نام برد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به کشور، انتخابات امسال از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/68001/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول