اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پایداری استان زنجان:

حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

دبیر جبهه پایداری استان زنجان گفت: حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام علی باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و به تبع آن انتخابات شوراها مصداق بارز تحقق شعار حماسه سیاسی سال است، اضافه کرد: بر مردم وظیفه است که با حضور باشکوه در انتخابات حماسه سال را تحقق بخشند.

دبیر جبهه پایداری استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان و کشورهای بیگانه با فتنه‌های گوناگون در تلاش برای ضربه زدن به کشور و نظام بودند.

وی با بیان اینکه با هدایت‌های مقام معظم رهبری و وحدت و یکپارچگی مردم فتنه‌های دشمنان در این مدت ناکام مانده است، اضافه کرد: در صورتی که این بار نیز مردم در انتخابات حضور باشکوه داشته باشند، اسرائیل، آمریکا و سایر کشورهایی که با ایران دشمنی دارند، متوجه این قضیه می‌شوند، که حنای آنها رنگی ندارد.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات اضافه کرد: حاضر شدن در پای صندوق‌های رای نشان‎دهنده این است که شخص رای‎دهنده مشتاق به تعیین سرنوشت کشور به دست خودش است.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول