اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش‌بینی من حضور بالای 44 میلیون نفر برای رای دادن است

میرمرشدی: حضور گسترده مردم در انتخابات نیرنگ دشمنان را ابتر خواهد کرد

کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی گفت: حضور گسترده مردم سبب خواهد شد نیرنگ و نقشه‌های دشمنان ابتر بماند و قدرت نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند و نفوذ کشور ما در ممالکی که گرفتار حاکمیت‌های استبدادی هستند بیشتر شود.

میرمرشدی: حضور گسترده مردم در انتخابات نیرنگ دشمنان را ابتر خواهد کرد

حجت‌الاسلام سید احمد محی‌الدین میرمرشدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به نظر می‌رسد انتخابات پیش رو یک حیات تازه‌ای را در کالبد ملت ایران ایجاد کرده و شور و نشاط حضور در صحنه سیاسی و انتخابات مثل سال‌های گذشته حتی بیشتر هم هست.

وی در ادامه بیان کرد: تفاوتی که وضعیت امسال با سال‌های قبل دارد در این است که مقدار زیادی عقلانیت، اندیشه برتر و تحلیل عمیق‌تر در میان مباحث سیاسی مردم افزایش پیدا کرده است.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: مردم دیگر دوست دارند با یک آرامش و قانون مداری، مسئله انتخابات را پیش ببرند.

وی تصریح کرد: این شور و نشاط سیاسی در انتخابات به قدری زیاد است که حتی نوجوانان و افرادی که به سن رای دادن هم نرسیده‌اند، درباره انتخابات تحلیل می‌کنند، اظهار نظر می‌کنند و این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهند.

میرمرشدی اضافه کرد: پیش‌بینی من بر این است که بالای 44 میلیون نفر از 50 میلیون نفر واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد و این مشت محکمی بر دهان کسانی است که می‌گفتند این انتخابات شور انقلابی ندارد.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم سبب خواهد شد نیرنگ و نقشه‌های دشمنان ابتر بماند و قدرت نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند و نفوذ کشور ما در ممالکی که گرفتار حاکمیت‌های استبدادی هستند بیشتر شود و از طرفی سبب ایجاد امید برای ملت‌های مظلوم عالم همچون بحرین، فلسطین می‌شود و برنامه‌های پیشرفت و عدالت در جمهوری اسلامی شتاب بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول