اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تشکل‌های دانشجویی بردسیر:

شرکت در انتخابات تهدیدهای دشمن را بی‌اثر می‌کند

تشکل‌های دانشجویی بردسیر در بیانیه‌ای اعلام کردند: شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند، تهدیدهای دشمن را بی‌اثر کرده و امنیت کشور را تامین کند.

شرکت در انتخابات تهدیدهای دشمن را بی‌اثر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، تشکل‌های بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان بردسیر برای حضور پرشور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد دارند تا با سیاه‌نمایی و توطئه در عرصه انتخابات و خلق حماسه جاودانه توسط مردم فهیم ایران، ایجاد اختلال کنند، ما دانشجویان، استادان و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر بر خود لازم می‌دانیم ضمن دفاع از ارزش‌های ناب جمهوری اسلامی و گسترش آن در تمام دنیا بر نکاتی تاکید کنیم.

در ادامه آمده است: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد، شور انتخاباتی در کشور و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند، تهدیدهای دشمن را بی‌اثر کرده و امنیت کشور را تامین کند.

این بیانیه می‌افزاید: ترسیم فضای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران و خنثی کردن سیاه‌نمایی دشمن و تبیین ضرورت مقاومت در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و چگونگی حماسه‌آفرینی سیاسی را مد نظر قرار داده تا مثل همیشه که پیروز میدان بودیم این بار نیز سر افراز و امیدوار و سربلند شویم.

در ادامه بیانیه تصریح کرد: ضرورت حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا همراه با انتخابات ریاست جمهوری که برای دشمن دارای اهمیت بوده را فراموش نکنیم و بر انتخاب فرد اصلح تاکید کنیم.

در پایان بیانیه آمده است: اخلاق انتخاباتی، صداقت و پرهیز از توهین‌ها و تخریب‌ها و حفظ برادری و صمیمیت در عین رقابت سالم را رعایت کرده و بیانات رهبر فرزانه انقلاب همیشه الگوی راه باشد.

انتهای پیام/80027/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول