اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

بافق با تمام توان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

فرماندار بافق گفت: شهرستان بافق با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط بر اساس فرامین مقام معظم رهبری آماده است.

بافق با تمام توان آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مهدی دهقان خاوری صبح امروز در دیدار با امام جمعه بافق با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خطیر ستاد برگزاری انتخابات به عنوان مجری انتخابات، قانون‌مداری، حاکمیت اخلاق و رقابت سالم در چارچوب قانون است و این اهداف در ستاد برگزاری انتخابات شهرستان بافق دنبال می‌شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بافق با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق بیش از 28 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 6 هزار نفر مربوط به حوزه روستایی است.

امام جمعه بافق نیز در این نشست با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح برای اداره کشور ضروری است، اظهار داشت: همانطور که حضور مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و دینی است، انتخاب فرد اصلح نیز یک وظیفه شرعی و همگانی است.

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی تصریح کرد: نظامی که ما در آن هستیم، نشأت گرفته از وجود ولایت فقیه است و به همین خاطر باید برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری بکوشیم و خواسته معظم له را برآورده کنیم.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت اعضای هیئت اجرایی در ستاد انتخابات بافق افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌های ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم هم ثواب دنیوی دارد و هم اخروی.

امام جمعه بافق با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان بافق گفت: امیدواریم با این انسجام و هماهنگی که بین مسئولان در شهر به وجود آمده است، زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط و قانونمند فراهم شود.

در این نشست اعضای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات بافق به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارائه دادند و آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات اعلام کردند.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول