اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری شهرکرد:

انتخابات نماد بلوغ سیاسی ملت ایران است

شهرداری شهرکرد و سازمان‎های تابعه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر آورده است: حضور حماسی ملت ایران در انتخابات نماد بلوغ سیاسی مردم کشور است.

انتخابات نماد بلوغ سیاسی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه با صدور بیانه‌ای به مناسبت انتخابات شوراهای شهر و روستا آورده است: ملت شریف و مقاوم جمهوری اسلامی ایران در آستانه حساس‌ترین زمان یعنی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید: امروز با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جبهه استکبار با وجود اعمال دسیسه‌ها و کارشنکی‌ها در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، نتوانست از سد پولادین اراده ملت بزرگ ایران که آن را وامدار خون هزاران شهید گلگون کفن این مرز و بوم می‌داند بگذرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 24 خرداد ماه در حالی بار دیگر در ایران اسلامی شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود که با گذشت عمر کوتاهی از استقرار جمهوری اسلامی ایران، قریب به 34 حضور حماسی ملت به ثبت رسیده که این امر، حتی در دموکرات‌ترین حکومت‌های جهان نیز بی‌بدیل است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ملت بزرگ ایران در دهه چهارم انقلاب که به دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته، بار دیگر اراده و ایمان راسخ خود را در آوردگاه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عرصه ظهور خواهد رساند و با خلق حماسه سیاسی، برگ زرینی دیگر در تاریخ کشور رقم می‌زند.

این بیانیه می‌افزاید: بدون شک یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره انتخابات در ایران اسلامی است به نحوی که می‌توان تحقق حماسه اقتصادی را در گرو تحقق حماسه سیاسی در انتخابات دانست.

در این بیانیه آمده است: ملت شریف و مقاوم جمهوری اسلامی ایران در آستانه حساس‌ترین زمان یعنی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته و حضور پرشور و انقلابی آحاد مختلف مردم در انتخابات، نقشه‌های دشمنان کوردل جمهوری اسلامی را ناکام خواهند کرد.

شهرداری شهرکرد و سازمان‎های تابعه با دعوت از آحاد مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در این دوره از انتخابات، هم‌پای آحاد ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی اصلح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب افرادی متعهد، کارآمد و متخصص در انتخابات شوراهای اسلامی شهر، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و با خلق حماسه سیاسی، عرصه را برای تحقق حماسه اقتصادی در کشور فراهم خواهند آورد.

انتهای پیام/68001/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول