اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-311

انتخابات زمینه‌ساز آبادانی کشور است

فرماندار قائمشهر گفت: انتخابات زمینه‌ساز عمران و آبادانی کشور است.

انتخابات زمینه‌ساز آبادانی کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک صبح امروز در جلسه هماهنگی اعضای ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: در تمام انتخابات طی 35 سال انقلاب اسلامی مردم تصمیم‌گیرنده اصلی بوده‌اند و این وجه تمایز نظام اسلامی ایران با سایر نظام‌های سیاسی جهان است.

فرماندار قائمشهر انتخابات را مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود خواند و ابراز داشت: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به طور میانگین هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده است که این انتخابات قانونمند و با مشارکت آحاد مردم بوده است.

پیرفلک با اشاره به اینکه تمام عوامل اجرایی و ناظران انتخابات از بین مردم انتخاب شده‌اند، افزود: با برگزاری یک انتخابات مطلوب زمینه‌سازی عمران و آبادانی یک کشور پدید می‌آید.

رئیس ستاد انتخابات قائمشهر با بیان اینکه نخستین نکته مهم برای مجریان انتخابات حفظ امانتداری است، تصریح کرد: امانتداری در کنار صندوق رأی فقط به معنای وارد شدن رأی به صندوق نیست، بلکه بی‌طرفی دست‌اندرکاران انتخابات از ابتدا تا انتهای رأی‌گیری مهم است.

وی از مجریان انتخابات خواست تا با نظم و آراستگی در پای صندوق‌های اخذ رای حضور داشته باشند و با نهایت احترام با رای‌دهندگان برخورد کنند.

این مسئول بیان داشت: دست‌اندرکاران انتخابات با سعه‌ صدر، حوصله زیاد، رعایت اخلاق اسلامی و چهره‌ای گشاده سعی کنند وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهند.

پیرفلک با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال ایجاد شائبه تخلف در انتخابات پیش رو هستند، گفت: با بهره‌گیری از عوامل اجرایی و نظارتی قانونمند شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قائمشهر از برگزاری مانورهای انتخاباتی در قائمشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با اجرای موفق این مانورها به همگان اعلام می‌کنیم که شهرستان قائم آل محمد(ص) آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد.

وی اظهار داشت: برای انتخابات 24 خرداد 202 کاربر رایانه به همراه 21 کارشناسان و پنج نفر از باتجربه‌ترین متخصصان فناوری اطلاعات بسترسازی و سازماندهی برگزاری انتخابات را در شهرستان قائمشهر فراهم می‌آورند.

وی با اشاره به اینکه در روز اخذ رأی سامانه جامع انتخابات احراز هویت فرد رأی‌دهنده را با توجه به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه انجام می‌دهد از مردم خواست تا با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی از آغازین ساعات روز جمعه 24 خرداد در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و همچون همیشه دست به خلق حماسه سیاسی باشکوهی بزنند.

انتهای پیام 86008/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول