اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

بانوان در تحقق حماسه‌ سیاسی نقش دارند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بانوان در ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در رقم خوردن حماسه‌ سیاسی ایفاگر نقش بی‌بدیلی هستند.

بانوان در تحقق حماسه‌ سیاسی نقش دارند

رسول اصغرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بانوان نه‌تنها در حال حاضر بلکه از نخستین سال‌های به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی ایفاگر نقش‌های متفاوت و تاثیرگذاری بودند به طوری که در به ثمر نشستن اقدامات برادران و پدران خود موثر واقع می‌شدند.

وی افزود: بانوان ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی همسران، برادران و فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرده و به این ترتیب محنت‌های زیادی را تحمل کردند زیرا مظلوم واقع شدن، به شهادت رسیدن و جراحت‌های عزیزان خود را به وضوح شاهد می‌شدند ولی اعتراض نمی‌کردند به طوری که در این برهه‌ از تاریخ نیز مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

اصغرزاده با اشاره به اینکه در آستانه برپایی سه انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا، فعالیت‌های بانوان را در برپایی باشکوه این آئین‌های سیاسی و اجتماعی موثر دانست و افزود: بانوان در شرایط کنونی نیز باید به اقدامات خود در طول سال‌های گذشته تداوم بخشیده و علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات حضور پیدا می‌کنند اهمیت شرکت در انتخابات را برای اعضای خانواده خود باید تبیین کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه شرکت در انتخابات و تلاش برای انتخاب نامزدهای اصلح را مشارکت در توسعه و عمران دانست و افزود: چنانچه اقشار مختلف جامعه برای حضور در انتخابات حساسیت لازم را داشته و بعد از تحقیقات لازم نسبت به انتخاب نامزدها مبادرت کنند یک گام به طرف توسعه شهر برداشته‌اند.

وی شرکت در انتخابات را یک امر خطیر دانست و گفت: برای اینکه افراد اصلح انتخاب شوند لازم است که رای‌دهندگان با سایر افراد اعم از اساتید دانشگاهی و کارشناسان مشاوره کرده و از یافته‌ها و اطلاعات آنها استفاده کنند همچنین اطلاعات خود را در اختیار دیگران قرار دهند و برای انتخاب نامزدهای لایق به دیگران کمک کنند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول