اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

لحظه‌شماری و تپش قلب شهر نفتی ایران برای خلق حماسه سیاسی

این روزها قلب شهر نفتی ایران پر از شور و نشاط بی‌سابقه انتخاباتی شده و برای خلق حماسه سیاسی به تپش افتاده است.

لحظه‌شماری و تپش قلب شهر نفتی ایران برای خلق حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، انتخابات در ایران اسلامی بزرگترین همایش مردمی و مهد دموکراسی دینی در جهان بوده به همین دلیل دشمنان خارجی و برخی معاندان و فریب‌خوردگان داخلی با سردادن شعارهای غیر واقعی و واهی مهندسی انتخابات و تقلب قصد زیر سئوال بردن این حماسه بزرگ سیاسی مردم ایران را دارند.

امسال انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و خبرگان رهبری ویژه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و مازندران با تنوع و تعدد کاندیداها و تفکرات سیاسی مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

با آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در گچساران به یکباره چهره این شهرستان به شهرستانی کاملا انتخاباتی تبدیل شد و شور و نشاطی بی‌سابقه در میان مردم و هواداران کاندیداهای انتخاباتی به وجود آمد.

ایجاد ستادهای کوچک و بزرگ انتخاباتی و نصب بنر‌های بزرگ تبلیغاتی کاندیداها چهره گچساران را از شهرستانی خاموش به شهرستانی پر از شور، نشاط و هیاهوی انتخاباتی کرده است به گونه‌ای که تمامی مشکلات و طرح‌های نیمه تمام عمرانی این شهرستان از جمله زیرگذر را به فراموشی سپرده است.

تجمع هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و مجلس خبرگان رهبری در قالب ستادهای مختلف مردان و زنان و توزیع بروشور و پوسترهای تبلیغاتی توسط جوانان و نوجوانان میان خودروهای در حال گذر از کنار ستادهای انتخاباتی صحنه‌ای زیبا از شور انتخاباتی و ترافیک شدید خودروها به وجود آورده است.

نواهای محلی به همراه سروده‌های سنتی و ملی و پخش فیلم‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از بلندگوهای ستادهای انتخاباتی فضا و حال و هوای گچساران را سرشار از حس انتخابات و خلق حماسه‌ای سیاسی و دشمن‌شکن کرده است.

مهدی غلامی یکی از توزیع‌کنندگان بروشورهای انتخاباتی به خبرنگار فارس در گچساران می‌گوید: فضای خوب و پر نشاطی به وجود آمده و ما در کنار طرفداران دیگر کاندیداها با رفاقت و رعایت اخلاق در حال تبلیغ و توزیع پوسترهای تبلیغاتی کاندیدای خود هستیم.

وی تأکید می‌کند: تمامی کاندیداهای مورد نظر خود در سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و مجلس خبرگان رهبری را انتخاب کرده‌ام و مطمئن باشید با تمام وجود در انتخابات شرکت خواهم کرد.

رضا عباسی که پوستر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را به شکل کلاهی به پیشانی خود زده است، با اشاره به عکس کاندید ریاست جمهوری‌اش می‌گوید: شک نکنید رئیس جمهور ایشان است و من 24 خرداد صبح اول وقت پای صندوق‌ رأی رفته و رأی خود را در حمایت از فرمایش رهبر عزیز و بزرگ انقلاب مبنی بر خلق حماسه سیاسی به صندوق خواهم انداخت.

 

===============

گزارش از معصومه بوستانی

===============

 

انتهای پیام/82001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول