اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خلق حماسه سیاسی با اطاعت‌پذیری محض از ولایت امکان‌پذیر است

استاندار اردبیل گفت: در خلق حماسه سیاسی و اطاعت‌پذیری محض از فرمان مقام معظم رهبری می‌توانیم از پیچ‌ و خم‌ها عبور کرده و کشور را به سر منزل واقعی سوق دهیم.

خلق حماسه سیاسی با اطاعت‌پذیری محض از ولایت امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در سفر صبح امروز به زادگاهش ثمرین که به همراه فرماندار اردبیل صورت گرفت، ضمن دیدار با اهالی بخش ثمرین به بررسی مسائل و مشکلات آنها در مرکز بخش ثمرین پرداخت.

در این دیدار استاندار اردبیل بر اهمیت انتخابات پیش‌رو و ضرورت حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد.

اکبر نیکزاد اظهار داشت: در خلق حماسه سیاسی و اطاعت‌پذیری محض از فرمان مقام معظم رهبری می‌توانیم از پیچ‌ و خم‌ها عبور کرده و کشور را به سر منزل واقعی سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کس در این عرصه دچار غفلت و یا کاهلی شود دچار بزرگترین خطا و گناه شده چرا که حضور در انتخابات یک تکلیف سیاسی، شرعی و قانونی است.

استاندار اردبیل یادآور شد: انتخابات 24 خرداد که در آن وحدت و غیرت ایرانیان بار دیگر به نمایش گذاشته می‌شود برگ زرین دیگر بر افتخارات نظام اسلامی است که در تمام صحنه‌ها باید نمود و نشانه‌هایی از این را به عینه مشاهده کرد.

نیکزاد گفت: ما عظیم‌ترین دستاوردهای 34 سال گذشته را پیش‌رو داریم و رئیس جمهور آینده می‌تواند با بهره‌گیری از این دستاوردها و ثمرات شایسته کشور را رو به رشد و در مسیر عزت و پیشرفت واقعی قرار دهد.

این مسئول بیان داشت: هر رایی که ملت در صندوق‌ها می‌ریزند تیری است در چشم دشمنان و قلب ناسالم آنها که به هر حیله و نیرنگی متوسل شده‌اند تا جایگاه و عظمت انقلاب اسلامی و شایستگی‌های آن را به هر نحو ممکن زیر‌سوال ببرند.

رئیس شورای اداری استان تصریح کرد: ما در این مقطع که حساس‌ترین نقطه حمایت از ولایت و نظام است نباید کم بیاوریم و یا در پیگیری اهداف و آرمان‌های خود دچار قصور و کوتاهی شویم.

نیکزاد با اشاره به آبادانی و خدمات ارائه شده به روستاها در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مسئولان در کنار مردم را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: خدمت به مردم و عمران و آبادانی در همه نقاط استان جزو سیاست‌ها و راهبردهای ماست و ضرورت دارد در این حرکت عظیم لحظه‌ای از هدف‌گذاری‌هایمان قصور و کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/62006/ط3/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول