اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه بویین زهرا:

حماسه سیاسی به معنای حرکت جهادی است

هادی سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا حماسه سیاسی را به معنای حرکت جهادی و انقلابی در صحنه انتخابات عنوان کرد.

حماسه سیاسی به معنای حرکت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محمد امیری‌نژاد در گردهمایی سیاسی فراخوانی پایگاهی مرحله نخست حوزه خواهران حضرت زینب (س) که در حسینیه سیدالشهدا در جمع خواهران بسیجی این شهرستان برگزار شد، انتخابات ایران را از آزادترین انتخابات دنیا دانست.

وی اظهار داشت: انتخابات ایران از معدود انتخاباتی است که رئیس‌جمهور آن مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شود و دموکراسی حقیقی به معنای واقعی کلمه در این انتخابات تجلی می‌یابد.

این مدرس دانشگاه به ویژگی‌های فرد اصلح اشاره و تأکید کرد: روحیه خدمت‌گزاری، انقلابی و مؤمن بودن، ولایت‌مداری، تدبیر، تخصص و تعهد از نکات مثبت در گزینش فرد اصلح است که مردم بابصیرت ایران با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها چنین فردی را انتخاب می‌کنند.

امیری‌نژاد حماسه سیاسی را نیازمند حرکت جهادی دانست و تصریح کرد: حماسه سیاسی به معنای حرکت جهادی، انقلابی و پرشور در صحنه انتخابات است و از آنجا که مردم بابصیرت ایران اهل حماسه‌آفرینی هستند، این حماسه سیاسی باید از سوی مردم ایران خلق شود.

وی در خصوص ویژگی‌های حماسه سیاسی بیان کرد: قرار گرفتن در پیچ مهم تاریخی، زیاد شدن فشارها و تحریم‌های دشمن، سرنوشت‌سازی در عرصه انرژی هسته‌ای و بیمه کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ویژگی‌های بارز حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول