اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مردم استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی آماده هستند

استاندار بوشهر گفت: همه امکانات لازم برای خلق حماسه سیاسی فراهم است و مردم استان خود را برای مشارکت در این حماسه آماده کرده‌اند.

مردم استان بوشهر برای خلق حماسه سیاسی آماده هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهارداشت: مردم استان ولایت‌مدار بوشهر با رعایت قانون و بی‌طرفی دست‌اندرکاران انتخابات به کاندیدای مشخصی، خود را برای ایجاد حماسه پرشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده‌اند.

استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم و توجه به منویات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده و همه مردم و مسئولان باید در راستای خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزند.

حسنوند گفت: تمام امکانات و تجهیزات خود را برای تهییج و تشویق مردم به کار گرفته‌ایم و از رسانه‌های استان، صداوسیما، نخبگان، ائمه جمعه و روحانیون انتظار داریم برای خلق حماسه سیاسی فعالیت‌های خود را در این راستا انجام دهند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات یک اصل است، اذعان داشت: دشمن طراحی و برنامه‌ریزی زیادی برای کمرنگ کردن زمینه حضور مردم در انتخابات به کار گرفته و ما، همه اقشار و همه امکانات را برای حضور حداکثری و خلق حماسه بزرگ سیاسی بسیج کرده‌ایم.

استاندار بوشهر در ادامه با بیان اینکه سلامت انتخابات یک اصل مهم است، ابراز کرد: آموزش‌های لازم را به دست‌اندرکاران انتخابات ارائه داده‌ایم و مسئولان حق جانبداری از کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را ندارند.

حسنوند بیان کرد: هم نظارت آشکار و هم نظارت غیرمحسوس در ایام انتخابات داریم و اجازه نمی‌دهیم، اعتماد مردم که مهم‌ترین سرمایه نظام است، خدشه‌دار شود.

وی افزود: با وجود تلاش شبانه‌روزی برای برگزاری انتخابات، طرح‌های عمرانی و نظارت بر بازار و رسیدگی به مشکلات مردم نیز با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت.

استاندار بوشهر عنوان کرد: مهم‌ترین اصل را انتخابات می‌دانیم و باید مسیر کار طوری تنظیم شود که خللی در روند خدمات‌رسانی مردم ایجاد نشود.

حسنوند در پایان با تقدیر از دادگستری کل استان در راه‌اندازی ستاد پیشگیری، گفت: با همکاری همه دستگاه‌ها، انتخاباتی سالم با حضور حداکثری و با رعایت بی‌طرفی برگزار شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول