اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

وجود 317 صندوق اخذ رأی در نقاط مختلف بیجار/ 24 خرداد تجلی‌خانه حماسه سیاسی

فرماندار بیجار انتخابات 24 خردادماه را تجلی‌گاه خلق حماسه سیاسی عنوان کرد و از وجود 125 شعبه اخذ رای که 39 شعبه ثابت و 86 شعبه سیار با بیش از 317 صندوق اخذ رأی در نقاط مختلف این شهرستان برای اخذ آراء مردم خبر داد.

وجود 317 صندوق اخذ رأی در نقاط مختلف بیجار/ 24 خرداد تجلی‌خانه حماسه سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی این شهرستان که در تالار شهید رجایی برگزار شد اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه از اهم اهداف مجریان برگزاری انتخابات است.

وی حضور مردم پای صندوق‌های رأی را تیری بر قلب دشمنان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط داخلی و خارجی و تلاش‌های دشمنان در خصوص ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، آنچه که می‌تواند به عنوان شاخص مهمی برای خنثی نمودن دشمنی‌ها اتفاق بیفتد حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای است.

کریمی شور و نشاط انتخاباتی و حضور گسترده مردم را عاملی موثر برای خنثی‌سازی تهدیدات و اهداف شوم دشمنان عنوان و خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر معظم بار دیگر با حضور بی نظیر و حماسی خود دشمنان را از رسیدن به اهداف دیرینه برای برانداختن نظام جمهوری اسلامی ایران مأیوس خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار در ادامه با بیان اینکه باید همه تلاش نموده تا انتخاباتی پرشور و گسترده با حضور حداکثری مردم برگزار شود تصریح کرد: مردم ما با بصیرت و آگاهی خاص رفتارهای سیاسی حیرت‌آوری از خود بروز می‌دهند و بارها با حضور مهم خود در مقاطع حساس، دشمنان را غافلگیر نموده و تمامی معادلات آنان را بر هم زده‌اند و این موضوع موجی شده که دشمنان هم از موانع خود عقب‌نشینی کنند.

وی قانونمداری، عدالت‌محوری، امانتداری و حضور گسترده مردم را چهار محور مهم مجریان انتخابات در این شهرستان عنوان و بیان داشت: با سرلوحه قرار دادن این چهار محور قطعا انتخاباتی سالم پر شور و به دور از هیچ گونه مشکلی خواهیم داشت.

کریمی در ادامه افزود: نباید در اجرای قانون دچار حب و بغض شویم تا بتوانیم در روند انتخابات به دور از هیجانات کاذب و جو زدگی، عمل نمائیم تا نزد خداوند ماجور و در نزد مردم نیز محبوب و مورد اطمینان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیجار اظهار امیدواری کرد ماحصل حضور کاندیداها و عملکرد قانونی هیئت اجرایی و نظارت، نشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، که این امر از خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

وی از وجود 125 شعبه اخذ رای که 39 شعبه ثابت و 86 شعبه سیار با بیش از 317 صندوق اخذ رأی در نقاط مختلف این شهرستان برای اخذ آراء مردم خبر داد و بیان کرد: بیش از دو هزار و 600 نفر به عنوان عوامل اجرایی متشکل از مردم و مسئولین وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار بیجار از عوامل اجرایی انتخابات خواست با همدلی و اتحاد مردم را در برگزاری انتخابات پرشور یاری و ارشاد نمایند.

فرماندار بیجار در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهرستان بیجار آمادگی کامل برای انجام انتخابات به بهترین شکل ممکن را دارد بر توجه همه عوامل انتخابات در اجرای قانون تاکید و قانون را محور تمامی فعالیت انتخاباتی عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول