اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری را دارد.

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در نشست انتخاباتی شهرستان بویراحمد به میزان آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و گفت: با همکاری و همت هیئت‌های اجرایی و نظارت و دیگر اعضا در فرآیند انتخابات شرایط لازم برای خلق حماسه سیاسی در این استان فراهم است.

وی با توجه به حساسیت انتخابات آینده در کشور عنوان کرد: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات 24 خرداد در این استان فراهم شده و کهگیلویه و بویراحمد با حضور خود در پای صندوق‌های رأی حضور و ولایت‌پذیری خود را به جهانیان ثابت می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تعداد اعضای هیئت‌های اجرایی برای سه انتخابات در سطح کهگیلویه و بویراحمد را 46 هیئت عنوان کرد و گفت: این تعداد اعضا برای انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و شوراهای شهر و روستا و عشایر درنظر گرفته شده است که کلیه اعضای انتخاباتی موظف به رعایت اصل قانون هستند.

انتخابات تکلیف و وظفیه ملی است

رضوانی خاطرنشان کرد: وظیفه هر بخش مشخص شده و هرکس موظف به اجرای وظایف و برنامه‌های خود در روند انتخاباتی است از این رو رعایت اصل بی‌طرفی در همه بخش‌های انتخاباتی باید مدنظر قرار گرفته شود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را یک وظیفه و تکلیف همگانی دانست و خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در راستای انتخاب اصلح راه‌گشا و فصل‌الخطاب برای همگان بوده از این رو ملت هوشیار و آگاه ایران اسلامی بار دیگر با حضور سبز خود در پای صندوق‌های رأی به یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی دشمنان جواب کوبنده می‌دهند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بوراحمد به بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند «میزان رأی ملت است» اشاره کرد و گفت: ملت ایران بر اساس وظیفه ذاتی و معیارهای مشخص شده از سوی مقام معظم رهبری بار دیگر به فرمان امام و رهبری لبیک گفته و وارد عرصه انتخابات می‌شوند و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول