اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور در انتخابات 92

کارگران بسیجی کشور آماده خلق حماسه سیاسی هستند

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: هزاران کارگر بسیجی در کشور داریم که آماده تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند.

کارگران بسیجی کشور آماده خلق حماسه سیاسی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رمضانعلی طالبی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج کارگری در شهرکرد، اظهار کرد: 14هزار شهید قشر کارگر نشان از ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و همراهی کارگران بسیجی با ملت قهرمان ایران دارد.

وی نقش ممتاز کارگران را در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و گفت: هزاران کارگر بسیجی در کشور داریم که آماده تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند.

طالبی با اشاره به اولویت‎‌های سازمان بسیج کارگری در سال‎جاری، افزود: تبیین بنیان و بنیاد دو واژه مهم حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و تشریح راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در صیانت از انقلاب اسلامی به همراه آموزش قشر عظیم کارگران در اولویت برنامه‌های سازمان بسیج کارگری قرار دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری با تأکید بر همسویی استکبار جهانی در چپاول منابع کشورهای دیگر، گفت: حضرت امام خمینی(ره) که مردی الهی در قرن بیستم بود،  با دست خالی و اندیشه خداباوری حرکت انقلاب اسلامی را رهبری کرد و با پیروزی انقلاب، معادلات جهانی استکبار به هم ریخت و دیوار پولادین استکبار در خاورمیانه شکست.

طالبی افزود: پس از 35 سال از عمر انقلاب اسلامی، حرکت توفنده نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده تا معادلات جدیدی در جهان تعریف شود که تشریح آنها، لزوم فعالیت شوراهای عالی و مجامع اقشار بسیج را روشن می‌سازد.

وی ادامه داد: 110 هزار مستشار خارجی، قبل از انقلاب در ایران بودند که از ملت ما حق توحش هم می‌گرفتند؛ اما به برکت انقلاب اسلامی، نه تنها ملت ما بلکه مردم مسلمان جهان عزت یافتند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در ادامه سخنان خود به هدف برگزاری مجمع بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: احصاء راهکارهای بومی استان‌ها برای ارتقای تولید ملی و تحقق شعار حماسه اقتصادی یکی از اهداف این همایش‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/68001/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول