اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

خلق حماسه سیاسی به تقویت اردوگاه حق در جهان می‌انجامد

استاندار قم گفت: خلق حماسه سیاسی اردوگاه حق را تقویت می‌کند و راه امام حسین (ع) را پیش چشم همه جهانیان اعتلا می‌بخشد.

خلق حماسه سیاسی به تقویت اردوگاه حق در جهان می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم رضا پیریایی عصر امروز در گردهمایی جامعه اداری قم که با عنوان حماسه حضور در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: این نامگذاری‌ها راهکارها و راهبرد‌های لازم را برای طی طریق برای ما ترسیم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمود‌های مناسب رهبر معظم انقلاب در تمام موضوعات، در کشور ما کار برای رسیدن به افق چشم‌انداز آسان است.

استاندار قم با اشاره به ضرورت پیگیری آمایش سرزمین در اولویت برنامه‌ها ابراز داشت: ما از ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوانی برخوردار هستیم که باید از هر فرصتی برای آزاد سازی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی آمایش سرزمین را یک عنوان آشنایی دانست که هدف آن افزایش ظرفیت‌ها است و افزود: این مهم را می‌توان به عنوان یک پیام روشن در همه مسائل به حساب آورد.

پیریایی شناخت و افزایش ظرفیت‌ها را در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مهم ارزیابی کرد و گفت: خلق حماسه سیاسی اردوگاه حق را تقویت می‌کند و راه امام حسین(ع) را در پیش چشم همه جهانیان اعتلا می‌بخشد.

وی با بیان اینکه قیام تاریخی 15 خرداد ماه به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی، حمایت مراجع و با حضور گسترده مردان و زنان شکل گرفته است گفت: امروز می‌بینیم پس از گذشت نیم قرن آن قیام به بیداری اسلامی انجامید.

استاندار قم خطاب به جامعه اداری استان قم گفت: این حوادث بزرگ در تاریخ قم می‌گوید شما می‌توانید در استمرار قیام 15 خرداد ماه تأثیرگذار باشید.

وی نام‌گذاری ابتدای سال جاری را نشان دهنده روح بزرگ رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: ایشان مسیر را برای ما تعیین کردند و باید تبعیت از رهبری را در عمل به منصه ظهور برسانیم.

پیریایی با بیان اینکه جامعه باید در اردوگاه حق پرچم دار باشد، یکی از مصادیق حماسه را حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دانست و اظهار داشت: جامعه اداری باید تمام تلاش خود را برای ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات به کار ببندد.

وی با اشاره به تلاش غرب و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران به شکل‌های مختلف اظهار داشت: با وجود همه دشمنی‌ها امروز جمهوری اسلامی در عرصه جهانی و جغرافیای سیاسی از جایگاه رفیع، ویژه و استراتژیکی برخوردار است.

استاندار قم بر حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد ماه تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و خلق حماسه سیاسی، قدم‌های بعدی پیشرفت و توسعه کشور را به همراه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور شخصیت‌ها و نامزدهای انتخابات در قم و استفاده از رهنمود‌های مراجع عظام تقلید و علما، قم را شهری مرجع در کشور دانست و ابراز داشت: این مهم نشان‌دهنده جایگاه ویژه قم در کشور است.

پیریایی یادآور شد: ان‌شاءالله با توجه به این جایگاه ویژه با حضور حداکثری مردم قم در پای صندوق‌های رای، این استان در صدر همه استان‌های دیگر بدرخشد.

استاندار قم با بیان اینکه به موازات خلق حماسی سیاسی حماسه اقتصادی را نیز دنبال می‌کنیم گفت: امروز دیگر دوره قهرمان‌گرایی تمام شده و دوره کار و خرد جمعی است.

وی با اشاره به اینکه همه باید برای خلق حماسه اقتصادی تلاش کنند یادآور شد: در این راستا نباید یک روز را از دست بدهیم و با عزم و صلابت در این راه گام برداریم.

پیریایی افزایش تعدادی اعضای شورای شهر قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مردمی کسانی را برای حضور در شورای شهر انتخاب کنند که دلسوز، معتقد، کارشناس و کارآمد باشند تا نتیجه آن عمران و آبادانی شهر باشد.

انتهای پیام/78010/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول