اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

3600 نفر اجرای انتخابات بیرجند را بر عهده دارند

فرماندار بیرجند گفت: 3 هزار و 600 نفر در این شهرستان اجرای انتخابات را بر عهده دارند.

3600 نفر اجرای انتخابات بیرجند را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی پیش از ظهر امروز در جلسه آموزش جامع اعضای شعب ثبت‌نام، اخذ رأی و نماینده فرماندار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امید است تمام ما در راه مستقیم ائمه اطهار(ع) قدم برداریم.

وی با بیان اینکه این انتخابات با انتخابات گذشته متفاوت است، ادامه داد: این تفاوت در این است که دو انتخابات با همدیگر تلفیق شده است.

وجود 180 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند

فرماندار بیرجند با بیان اینکه تاکنون برنامه‌های مربوط به انتخابات در زمان خود به درستی انجام شده است، ادامه داد: همه امکانات برای خلق حماسه در 24 خردادماه جاری فراهم شده است.

تناکی از شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات حدود 3 هزار و 600 نفر نیرو برای شعب اخذ رأی خبر داد و یادآور شد: این نیروها باید 180 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند را هدایت کنند.

این مسئول با اشاره به فعالیت ‌نیروهای پشتیبانی متذکر شد: 400 دستگاه ماشین پیش‌بینی شده و همچنین حکم رانندگان صادر و مسیرهای آنها نیز مشخص شده است.

نظارت نمایندگان شورای نگهبان در تمامی مراحل

فرماندار بیرجند از شناسایی نمایندگان فرماندار برای شعب اخذ رأی خبر داد و تصریح کرد: همچنین برای این کارت نیز صادر شده است.

تناکی خاطر نشان کرد: نیروهای انتظامی نیز برای شعب مشخص شده و احکام آنها صادر شده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان شورای نگهبان در تمام مراحل ناظر بر امور هستند، اضافه کرد: با این مقررات هرگونه تخلف محال است.

آموزش 300 کاربر رایانه

فرماندار بیرجند از شناسایی و آموزش حدود 300 نفر کاربر رایانه خبر داد و گفت: این افراد به گروه‌های 10 نفره تقسیم شده‌اند. 

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این جلسه ادامه داد: اطمینان اعضای شعبه از آماده بودن صندوق، آموزش و آشنایی اعضای شعب با یکدیگر از اهداف برگزاری این جلسه است.

وی با بیان اینکه سه هیئت اجرایی در مجموعه فرمانداری و بخشداری بر روند انتخابات نظارت دارند، یادآور شد: هیئت اجرایی شورای اسلامی روستاها یکی از این هیئت‌ها محسوب می‌شود.

اعضای شعب امانت‌دار باشند

فرماندار بیرجند با بیان اینکه یکی از هیئت‌های اجرایی شورای شهر را سازماندهی می‌کنند، اذعان داشت: همچنین هیئتی نیز کار ساماندهی به انتخابات ریاست جمهوری را بر عهده دارد.

تناکی با بیان اینکه اعضای شعب اخذ رأی باید امانت‌دار رأی مردم باشند، متذکر شد: همچنین باید قانون‌مدار بوده و بر اساس قانون قدم بردارند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ما باید زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول