اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار بیرجند خبر داد

عضویت 3 هزار نفر در کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند دارای 3 هزار عضو است.

عضویت 3 هزار نفر در کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه پروژه‌های علمی دانش‌آموزان دوره ابتدایی در جشنواره جابربن حیان بیرجند با بیان اینکه باید مسئولان به جایگاه بازنشستگان عرصه آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند، اظهار کرد: کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بیرجند دارای 3 هزار عضو است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب در پی آن هستند تا بچه‌های ما را به دام بیندازند و آنها را از مسیر انقلاب منحرف کنند که در این زمینه نقش آموزش و پرورش برای راهنمایی آنها نقش مهم و پررنگی است.

دنیای ما دنیای جنگل است

فرماندار بیرجند دنیای ما را دنیای جنگل دانست و یادآور شد: یکی از نقش‌های شوم دشمنان اسلام این است که میلیون‌ها نفر از میان خودمان را با مکر و حیله به جان هم می‌اندازند تا خودمان همدیگر را بکشیم و نابود کنیم.

تناکی ادامه داد: در این جامعه که دشمنان در پی فرصتی برای نابودی مسلمانان هستند نقش آموزش و پرورش یکی از نقش‌های کلیدی در جامعه است.

وی با اشاره به رشادت‌های دلاورانی مانند رجایی و باهنر در عرصه‌های آموزشی متذکر شد: باید در این دوران با تلاش‌های آموزشی دین خود را نسبت به این نظام مقدس ادا کنیم.

امام هنر بزرگی کرد که امام شد

فرماندار بیرجند اذعان داشت: برای اینکه در مواجهه با قلدران سیاسی پیروز باشیم باید زمینه‌های آموزشی را در جامعه گسترش دهیم.

تناکی با بیان اینکه رسالت معلمان بالا است، اضافه کرد: امید است قدردان زحمات مربیان و معلمان و در مجموع سیستم آموزشی و تربیتی کشور باشیم.

وی تصریح کرد: امام راحل هنر بزرگی کرد که امام شد ولی بزرگتر از هنر امام ورود به سیستمی بود که امام شد.

انتهای پیام/69010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول