اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

وجود 180 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند

فرماندار بیرجند گفت: در 180 شعبه اخذ رأی شهرستان بیرجند، نمایندگان فرماندار حضور دارند.

وجود 180 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی عصر امروز در جلسه توجیهی- آموزشی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: به برکت قرآن، خون شهدا و ولایت که نعمتی بزرگ است، جمهوری اسلامی به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی گام‌ها را یکی پس از دیگری به سوی پیشرفت برمی‌دارد، ادامه داد: در 24 خردادماه جاری شاهد خلق حماسه دیگر هستیم.

بدون امنیت اقتصاد مفهومی ندارد

فرماندار بیرجند با بیان اینکه ما باید قدر نفس کشیدن در فضای انقلاب را بدانیم، اذعان داشت: ما باید خداوند را شاکر باشیم که در مستقل‌ترین و امن‌ترین کشور دنیا زندگی می‌کنیم.

تناکی افزود: زمانی که در کشور امنیت حاکم نباشد، وجود اقتصاد فایده ندارد.

وی با بیان اینکه مسلمانان بی‌بصیرت سبب وقوع حوادث دلخراش در دنیا می‌شوند، یادآور شد: اینگونه افراد با وجود چهره ناب اسلام محمدی (ص) سعی دارند، چهره اسلام را زشت نشان دهند.

علاقه به اسلام مانند علاقه فرزند به شیر مادر است

فرماندار بیرجند، علاقه انسان به اسلام را مانند علاقه فرزند به شیر مادر دانست و تصریح کرد: اگر اسلام در دنیا تبلیغ شود، سبب جذب افراد زیادی می‌شود.

تناکی با اشاره به هدف برگزاری جلسه، متذکر شد: هدف این جلسه آموزش اولیه و آشنایی بیشتر است.

وی، انتخابات پیش‌رو را متفاوت از دیگر انتخاب‌ها عنوان کرد و گفت: این انتخابات دارای پیچیدگی‌های خاص خود است که نیاز به توجه بیشتر را دارد.

امانت‌دار باشید و دین خود را به دنیا نفروشید

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در 180 شعبه اخذ رأی در شهرستان بیرجند نمایندگان فرماندار حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: آنها مسئولان اصلی در شعب اخذ رأی هستند.

تناکی، مردم را گردان‌های خلق حماسه سیاسی در 24 خردادماه جاری دانست و اذعان داشت: نمایندگان فرماندار فرماندهان این گردان‌ها هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شعار ما امانت‌داری، قانون‌مندی و حضور گسترده است، خاطر نشان کرد: در امانت‌داری دین خود را به دنیا نفروشید.

انتهای پیام/69010/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول