اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین نیازهای بیرجند است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: موضوع پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرستان بیرجند است.

پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین نیازهای بیرجند است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زمان ابطحی ظهر امروز در جلسه تشکیلات و اهداف پدافند غیرعامل که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل مهم‌ترین نیاز شهرستان بیرجند با توجه به شرایط خاص و تهدیدهای دشمن به شمار می‌رود و باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

جانشین پلیس فتا بیرجند با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بنا به دلایلی همواره مورد تهدید آمریکا و دشمنان دیگر است، تصریح کرد: اگر فضای مجازی و سیستم‌‌های دیجیتالی در بیرجند به روز نشوند کشور مورد تهدید است.

علی‌اکبر بیجاری در ارتباط با راهبردهای اساسی فضای مجازی افزود: این راهبردها شامل توسعه در مسائل ارتباطی و الکترونیک و توسعه امنیتی می‌شود که باید در فضای مجازی و حقیقی اجرا شود.

وی اضافه کرد: در حمله سایبری زیرساخت‌ها مورد تهدید است یعنی اینکه کشور مورد حمله قرار گرفته و باید دانش سایبری برای مقابله را داشته باشیم.

جانشین پلیس فتا بیرجند اذعان داشت: مهاجم‌ها از طریق اینترنت، وب سایت، جمع‌آوری اطلاعات از طریق مهندسی و شناسایی مؤلفه‌های اجتماعی مانند سیستم عامل آغاز می‌شوند.

بیجاری متذکر شد: وقتی مورد حمله سایبری قرار می‌گیریم باید ابتدا از طریق طراحی و شناسایی ویروس آن را متوقف و مدیریت حادثه داشته باشیم.

انتهای پیام/2248/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول