اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند خبر داد

ثبت‌نام 914 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بیرجند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بیرجند گفت: 914 نفر کاندیدای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان هستند.

ثبت‌نام 914 کاندیدا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدزمان ابطحی عصر امروز در جمع خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در این دوره از انتخابات 2 هزار و 962 نفر با ستاد انتخابات شهرستان بیرجند همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد شامل نماینده فرماندار، کاربر رایانه، عضو شعبه، ناظر شورای نگهبان، ناظر شوراهای اسلامی، بازرس وزارت کشور، راننده و نیروی خدماتی هستند.

*ثبت‌نام 100 نامزد شورای اسلامی در بیرجند

معاون فرماندار بیرجند افزود: کلاس‌های آموزشی توجیهی نیز برای آشنایی با وظایف برای این افراد برگزار شده است.

ابطحی با بیان اینکه در شوراهای اسلامی شهرستان بیرجند 914 نفر کاندیدا شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 100 نفر در شهر بیرجند داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراها هستند.

وی با اشاره به داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی در شهر بیرجند تصریح کرد: از این تعداد 16 نفر انصراف داده‌اند و 12 نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

*رقابت 72 نفر در شورای اسلامی شهر بیرجند

معاون فرماندار بیرجند با بیان اینکه 72 نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر بیرجند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اضافه کرد: از این تعداد 65 نفر مرد و 7 نفر خانم هستند.

ابطحی از انتخاب 11 نفر به عنوان عضو اصلی شوراهای اسلامی شهر بیرجند خبر داد و گفت: همچنین پنج نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: 814 نفر در بخش مرکزی بیرجند داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی هستند.

*رقابت 760 کاندیدا در بخش مرکزی

معاون فرماندار بیرجند با بیان اینکه از مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی بخش مرکزی بیرجند 21 نفر انصراف داده‌اند، اظهار کرد: همچنین 33 نفر نیز رد صلاحیت شده‌اند.

ابطحی تعداد انتخاب‌شدگان شوراهای اسلامی بخش مرکزی را 760 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 719  نفر مرد و 41 نفر خانم هستند.

وی تصریح کرد: برخی از کاندیداهای شورای شهر موارد مجاز و غیرمجاز را در تبلیغات انتخاباتی خود رعایت نکرده‌اند و این امر سبب اعتراض مردم، هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها و دیگر کاندیداها شده است.

معاون فرماندار بیرجند خاطر نشان کرد: امید است مردم در ساعات آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شوند تا از ازدحام در ساعات پایانی کاسته شود.

انتهای پیام/69010/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول