اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

اعزام 600 زائر راهیان نور از بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از اعزام تعداد 600 زائر راهیان نور از این شهرستان خبر داد و گفت: راه شهدا برای نسل جوان در راهیان نور متجلی می‌شود

اعزام 600 زائر راهیان نور از بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر تناکی ظهر امروز در جلسه قرارگاه راهیان نور با اشاره به آیه «خلق‌الموت و الحیاة لیبلوکم احسن عملا» اظهار کرد: همه زندگی امتحان است و همچنین راهیان نور از مهم‌ترین سئوال‌های زندگی تک تک افراد جامعه اسلامی است.

این مسئول با توجه به اینکه طرح‌های ابتکاری در راستای آشناسازی هشت سال دفاع مقدس کم بوده است، ادامه داد: راهیان نور طرح خوبی برای جوانان است تا خط شهدا و اسلام را دنبال کنند.

فرماندار بیرجند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: این ستاره‌ها (شهدا) راه را به جوانان نشان می‌دهند که این امر در راهیان نور متجلی می‌شود.

تناکی، عنصر پیروزی انقلاب اسلامی را شهادت‌طلبی دانست و اضافه کرد: دشمن به این مهم رسیده که جمهوری اسلامی هر چه بیشتر شهید بدهد، ملت ایران هوشیارتر می‌شوند و همچنین دشمنان در تغییر ذائقه ما موفق نیستند لذا از طرق دیگر وارد جنگ با ملت می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهیان نور با کمبود اعتبارات مواجه است، تصریح کرد: تنگناهای مالی نباید مانع اعزام زائرین ایثار شود و سازمان‌ها آنقدر امکانات دارند تا در این راستا کمک کنند.

فرماندار بیرجند از اعزام 600 زائر راهیان نور از این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: تعداد 17 اتوبوس نیاز است که هزینه تغذیه بین راهی زائران بر عهده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند است.

این مسئول با اشاره به هزینه اتوبوس‌های راهیان نور گفت: برای اسکان پنج روزه هزینه اتوبوس 2 میلیون تومان و تعداد 17 اداره باید مبلغ یک و 500 هزار تومان فاکتور از سپاه بیرجند بگیرند.

تناکی در پایان خاطر نشان کرد: هر کدام از اداره‌ها تعداد 35 نفر از اعضای خود را رایگان به راهیان نور اعزام کنند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول