اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

بازدید از اماکن رفاهی و تفریحی بیرجند در ایام نوروز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار بیرجند گفت: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بازدید‌های سرزده از اماکن رفاهی و تفریحی و رستوران‌ها در ایام نوروز ادامه دارد.

بازدید از اماکن رفاهی و تفریحی بیرجند در ایام نوروز ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد زمان ابطحی ظهر امروز در بازدید از اماکن رفاهی و تفریحی شهرستان بیرجند در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال جدید روند بازدید از اماکن رفاهی و تفریحی و رستوران‌های سطح شهر ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح بازدید سرزده از میدان تره‌بار و میوه بیرجند در راستای میوه شب عید است که از نظر قیمت و کیفیت مناسب ارزیابی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بیرجند به درخواست مسئول اتحادیه میوه و تره بار خراسان جنوبی مبنی بر مشکل حمل میوه به شهرستان بیرجند از چهار استان اصفهان، فارس، یزد و خراسان رضوی اظهار کرد: مکاتباتی با پلیس راه استان صورت می‌گیرد تا مجوز حمل میوه توسط کامیون‌های استان‌های نام برده انجام شود.

ابطحی در بازدید از ترمینال مسافربری بیرجند تصریح کرد: با توجه به طرح نوروزی 20 درصد افزایش قیمت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری به دفاتر مسافربری در ارتباط با رعایت قیمت مصوب، رعایت بهداشت فضای ترمینال و داخل اتوبوس، توزیع آب به صورت بطری و استفاده از رانندگان صلاحیت‌دار تذکرات لازم داده شد.

وی در بازدید سرزده از هتل قائم بیرجند بر رعایت حقوق مهمانان تاکید و اظهار کرد: مهمان‌داران در مراکز اقامتی الگو و نماد ترویج فرهنگ هر شهرستان هستند که اگر برخورد ناشایستی با مسافران داشته باشند موقعیت و سابقه فرهنگی آن شهر زیرسئوال می‌رود.

دبیر ستاد نوروزی شهرستان بیرجند در بازدید از مجتمع نانوایی امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به رعایت نکات بهداشتی اذعان داشت: بخش مهمی از سلامت جامعه به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و پخت نان ارتباط دارد که لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود.

749 تخت در قالب 313 اتاق منتظر مهمانان نوروزی

کارشناس نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: 313 اتاق در قالب 749 تخت برای استفاده و آسایش مسافران نوروزی در اماکن اقامتی شخصی آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است. 

امیرحسین رجبی پناه با اشاره به وجود اماکن اقامتی استان وابسته به ادارات و مؤسسات دولتی تصریح کرد: همچنین تعداد 259 اتاق در غالب یک‌هزار و 270 تخت ویژه کارمندان آماده شده که به صورت رایگان به مدت دو شب و سه روز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی افزود: تعداد 26 مدرسه درسطح استان مجهز شده که فرهنگیان می‌توانند از آن در این ایام استفاده کنند.

کارشناس نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری خراسان جنوبی با تاکید بر بازدیدهای سرزده از اماکن اقامتی تصریح کرد: همه هتل‌ها و مسافرخانه‌ها بر اساس درجه‌بندی باید دارای سالن پذیرایی با رعایت تمام مسائل بهداشتی باشند.

رجبی‌پناه با توجه به اجرای طرح نوروزی گفت: طبق دستورالعمل ستاد نوروزی قیمت هر تخت از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در استان 20 درصد افزایش یافته است. 

انتهای پیام/2248/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول