اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رای مردم در انتخابات تیر خلاصی به استکبار جهانی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رای مردم در انتخابات سال جاری تیر خلاصی به استکبار جهانی است.

رای مردم در انتخابات تیر خلاصی به استکبار جهانی است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی است حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اهمیت زیادی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه مردم فهیم و آگاه در این زمان بسیار حساس و مهم با بصیرت در صحنه حاضر می‌شوند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به قله‌های بلندی که از اهداف نظام مقدس بوده، نزدیک شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه مردم هوشیار استان به ضرورت حضور آگاهانه و با بصیرت خود در انتخابات خرداد‌ماه واقف هستند، تصریح کرد: این حضور همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت شریف و شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران در 9 دی‌ماه حماسه آفریده‌اند، اضافه کرد: امروز مردم با حضور خود در انتخابات سیلی و مشت محکمی به استکبار جهانی و در راس آنها به آمریکا و انگلیس می‌زنند.

حسینی با اشاره به اینکه حضور آگاهانه مردم در انتخابات 24 خردادماه سال جاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مغتنم است، ادامه داد: هر یک از رای‌ها توسط مردم تیر خلاصی به توطئه‌های پیچیده و کلان استکبار است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیانگر رشد و تعالی حق شهداست، افزود: گام برداشتن در راه امام خمینی (ره) وصیت شهدا بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم و مشارکت گسترده به معنی حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: انتخابات سال جاری تجلی حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/73006/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول