اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/54

لامی‌نژاد: با حضور در انتخابات بار دیگر به نظام «آری» بگوییم

فرماندار امیدیه گفت: با حضور در انتخابات بار دیگر به نظام جمهوری اسلامی، اندیشه‌های امام راحل و آرمان‌های مقام معظم رهبری «آری» بگوییم.

لامی‌نژاد: با حضور در انتخابات بار دیگر به نظام «آری» بگوییم

حسین لامی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی در شهرستان فراهم شده است.

وی افزود: در انتظار 24 خردادماه و حضور حماسی و باشکوه مردم در جای جای کشورمان به پای صندوق‌های رای هستیم.

فرماندار امیدیه حماسه سیاسی را در مشارکت حداکثری مردم و رأی دادن به واجدین شرایط حداکثری دانست و ادامه داد: به دلیل تقارن برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان از مردم می‌خواهیم با دقت بیشتری به دادن رای بپردازند و ولایتمداری، تدبیر و تعهد کاندیداها را مدنظر قرار دهند.

وی ضمن دعوت گسترده از مردم شهرستان به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و وفادار به انقلاب اسلامی گفت: با حضور گسترده، پرشور، انقلابی، آگاهانه خود در انتخابات 24 خرداد و انتخاب نامزد اصلح بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری دهید و بار دیگر به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری مهر تأییدی دوباره بزنید.

لامی‌نژاد تصریح کرد: دوره‌های توجیهی لازم در خصوص آموزش مراحل مکانیزه انتخابات جهت کاربران و همچنین آموزش اعضای شعب برگزار شده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد برگزاری انتخابات به نحو شایسته و هر چه مطلوب‌تر باشیم.

انتهای پیام/72001/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول