اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر:

نقش دانشگاهیان در انتخابات نقش بسیار برجسته‌ای است

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر گفت: نقش دانشگاهیان در این انتخابات نقش بسیار برجسته‌ای است که می‌تواند در اطلاع رسانی و آگاه سازی به جوانان و دانشجویان بسیار پررنگ و اثرگذار باشد.

نقش دانشگاهیان در انتخابات نقش بسیار برجسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان امروز در نشست سیاسی فرهنگی که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شاهین شهر، مسئول دفتر بسیج دانشجویی سپاه ناحیه شاهین شهر، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و سید رامین غفاری رئیس دانشگاه با موضوع انتخابات و خلق حماسه سیاسی در دانشگاه واحد پیام نور شاهین شهر برگزار شد با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در شهرستان و نقش دانشگاه و حوزه علمیه در ارتقای سطح علمی و دینی جامعه اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی امت ما در حال حاضر آماده می‌شود تا با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر حماسه‌ها خلق نمایند.

وی افزود: نقش دانشگاهیان در این انتخابات نقش بسیار برجسته‌ای است که می‌تواند در اطلاع رسانی و آگاه سازی به جوانان و دانشجویان بسیار پررنگ و اثرگذار باشد.

امام جمعه شاهین شهر با اشاره به توطئه‌های دشمنان و فعالیت‌های آنان ادامه داد: با آگاهی و هوشیاری برای بار دیگر ملت و مردم ایران توطئه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

* انتخابات عرصه رویارویی اراده‌ها است

در ابتدای این نشست سیاسی سید رامین غفاری با بیان اینکه انتخابات عرصه رویارویی اراده‌ها است، اظهار کرد: امت اسلامی در این عرصه با تکیه بر همبستگی و پیروی از ولایت فقیه قادرند تا با حماسه سازی اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشاند و دشمن را به کام ناامیدی و یاس سوق دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر گفت: این دومین نشست سیاسی فرهنگی با موضوع انتخابات است که با مشارکت اساتید و با حضور مسئولان و روحانیان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ما در این سلسله نشست‌ها سعی داریم تا با استفاده از نظرات کارشناسی اساتید، مسئولان شهرستان و روحانیان و با تعامل در اندیشه و محورهای ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، زمینه لازم را در سطح دانشگاهی برای حضور پرشور دانشجویان و جوانان به وجود آوریم.

غفاری با بیان نقش اساتید و مربیان فرهنگی در عرصه انتخابات گفت: اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه به دلیل جایگاه ارزشی در بین دانشجویان می‌توانند رسالت آگاهی بخشی خود را در این عرصه با سوق دادن جوانان به آرمان‌های انقلاب و ضرورت‌های حفظ ارزش‌های نظام و با تشریح استراتژی‌های دشمنان و رویکردهای فرهنگی آنان به خوبی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های نیرومند دانشجویان را متوجه تکالیف و وظایف آنان در قبال ایجاد همبستگی و مشارکت حداکثری در انتخابات در راستای خلق حماسه کنیم.

انتهای پیام/63023/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول