اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

مراعات قانون و اصل بی‌طرفی شاخصه مجریان انتخابات بستک است

فرماندار بستک گفت: مراعات قانون و اصل بی‌طرفی شاخصه مجریان انتخابات بستک است.

مراعات قانون و اصل بی‌طرفی شاخصه مجریان انتخابات بستک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رأی شهرستان بستک اظهار داشت: مردم بصیر انقلاب اسلامی همانند 34 سال گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای دیگر برای کشور ایران اسلامی رقم خواهند زد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و ایادی استکبار می‌زنند و ثابت خواهند کرد همیشه پشت سر رهبری خود، این نهضت را پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات تجلی اراده ملی مردم و مظهر مردم سالاری دینی است، افزود: باید تمام تلاش و توان خود را برای روز 24 خرداد به‌کار گیریم تا رأی‌گیری در فضای امن، آرامش، نشاط، با بهترین کیفیت، بدون دغدغه مردم و با رعایت قانون و اجرای عدالت برگزار شود.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک بیان داشت: حضور آگاهانه، توأم با شور و شعور سیاسی مردم تأثیر زیادی در برپایی انتخابات باشکوه دارد، تا جایی که میدان را برای جولان دادن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنگ کرده و امکان هرگونه ابتکار عمل و تحرک از مخالفان و معاندان سلب می‌شود.

مشتاق زاده افزود: در چنین شرایطی که تمام اهداف دشمنان بر ترویج اختلاف و ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، بصیرت افزایی ضروری به نظر می‌رسد.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: تدابیر لازم برای فراهم آوردن همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی برای یک انتخابات سالم در سطح شهرستان صورت گرفته تا بتوانیم انتخاباتی در شأن مردم داشته باشیم.

وی مراقبت بر حسن جریان انتخابات در شعبه مربوطه، انعکاس سریع هرگونه تخلف به نماینده فرماندار و بخشدار و ارسال گزارش به ستاد بازرسی انتخابات ما فوق، مراقبت در حفظ بی‌طرفی کامل نماینده فرماندار یا بخشدار و سایر ناظران، مراقبت بر عدم رأی مکرر از یک رأی دهنده، مراقبت در تطبیق رأی دهنده با اصل شناسنامه و کنترل شماره سریال و سری شناسنامه و مطابقت با تمام صفحات، مراقبت بر اینکه شناسنامه اصل بوده و عکس یا فتوکپی رنگی نباشد را از اعم فعالیت‌های اعضای شعب اخذ رأی عنوان کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بستک تأکید کرد: فرایند اخذ رأی تا آخرین مهلت احتمالی تمدید شده باید در شعب اخذ رأی ادامه داشته باشد و هیچ شعبه‌ای نباید در صورت نبودن رأی دهنده، قبل از موعد مقرر به کار اخذ رأی خاتمه دهد.

مشتاق زاده تأکید کرد: مراقبت بر امحای کامل هر گونه آگهی و آثار تبلیغاتی قبل از شروع اخذ رأی در محل و محدوده شعبه اخذ رأی توسط اعضای شعب اخذ رای انجام شود.

فرماندار بستک در پایان سخنان خود افزود: شما  باید صیانت از آرای مردم را با اعتقاد، تعهد و احساس مسئولیت دنبال کنید و بر قانون مداری و اجرای دقیق دستورالعمل‌ها در روز انتخابات وظیفه خود را به درستی انجام دهید.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول