اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوزستان و خلق حماسه سیاسی/ 48

آماده باش کامل مرزهای خوزستان برای تامین امنیت انتخابات

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان از آماده باش کامل مرزهای استان به منظور جلوگیری از ورود گروه‌های خرابکارانه و تروریست‌ها در انتخابات خبر داد.

آماده باش کامل مرزهای خوزستان برای تامین امنیت انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی مرزبانی خوزستان، حجت‌الاسلام سیدیعقوب طباطبایی در جلسه آگاه‌سازی سیاسی ویژه کارکنان مرزبانی، اظهار کرد: به همین منظور قرارگاه ویژه‌ای جهت تامین و پشتیبانی امنیت انتخابات با محوریت مرزبانی در ستاد فرماندهی استان خوزستان ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و وظیفه ذاتی مرزبانی برای حفاظت از تمامیت ارضی کشور در مقابل تجاوزات مرزی، ورود اشرار و گروه‌های معاند و تروریستی طبیعی است که یکی از اقدامات اصلی و اساسی ما تشدید اقدامات امنیتی در مرزها باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: مرزبانی خوزستان در کنار مردم برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات شرکت می‌‌کند و علاوه بر این تمام یگان‌های تابعه برای حضور و برقراری امنیت یک انتخابات پرشور و مردمی آماده هستند.

طباطبایی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران، انتخابات 24 خرداد را به نماد مشارکت در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اقتدار ملی تبدیل خواهند کرد، گفت: امروز دشمن با تمام توان و با استفاده از ابزار رسانه ای در تلاش است مردم ایران را از حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رای منصرف کند؛ اما ملت بزرگ ایران اسلامی عزم خویش را جزم کرده تا در 24 خرداد با خلق حماسه سیاسی بار دیگر از عزت و اقتدار میهن خویش دفاع کند.

وی ادامه داد: مردم با بصیرت و حضور آگاهانه در پای صندوق‌ها و انتخاب فردی شایسته و ولایی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه نگه می‌دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در این زمینه نقش نخبگان حوزه و دانشگاه را بسیار مهم و موثر دانست و اظهار کرد: نخبگان سیاسی چراغ راه جامعه در شرایط حساس و سرنوشت ساز از جمله انتخابات هستند.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول