اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پایداری و حامی دکتر جلیلی:

انتخابات ایران برای کشورهای خارجی واقعه مهم سال است

دکتر باقرلنکرانی گفت: حرکت دکتر جلیلی پویا و رو به جلو بوده و انتخابات 24 خرداد برای کشورهای خارجی به عنوان واقعه مهم سال 2013 میلادی است.

انتخابات ایران برای کشورهای خارجی واقعه مهم سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حامی دکتر جلیلی صبح امروز در جمع مردم بوشهر در مسجد آذربایجانی‌ها گفت: همانطور که انقلاب اسلامی حرکت پویا و رو به جلو است و عقبگرد نمی‌تواند داشته باشد، برنامه دکتر جلیلی هم پویا و هم رو به جلو است.

وی اضافه کرد: برخی کاندیداهای ریاست جمهوری رویکرد معرفی خود را برگشت به زمان سازندگی، برخی به زمان سال 83 و برخی هم ادامه راه دولت فعلی می‌دانند، ولی دکتر جلیلی روند حرکتش رو به جلو همراه با مقاومت است.

باقرلنکرانی تاکید کرد: این حرکت دکتر جلیلی باعث شده است موج طرفداری از وی و حمایت‌های مردمی شکل بگیرد.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه برخی کاندیداها سازش و مذاکره با دشمن را از جمله برنامه‌های دولت خود می‌دانند، گفت: به ذلت کشاندن ملت ایران از اهداف دشمن است، با این اهداف هرگونه فشاری در کار آنها قرار دارد، به گونه‌ای که در مناظره اخیر تلویزیونی یکی از کاندیداها عنوان مذاکره بیان می‌کند، آمریکا تحریم‌های جدید خودرویی اعمال می‌کند و این نشان از تسلیم در مقابل آمریکا و نتایج ذلت‌بار آن است.

لنکرانی افزود: عقل و منطق در کنار آرمان‌های امام، فرمایشات مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام به ما اثبات می‌کند که گفتمان مقاومت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگشت به عقب به معنای از دست دادن داشته‌ها است، بیان کرد: ما مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور داریم و متاسفانه قربانیان اقشار ضعیف هستند.

لنکرانی افزود: تورم 40 درصدی که اعلام می‌شود برای اقشار غنی تورم آن صفر است، ولی برای اقشار ضعیف 80 درصد است که میانگین این تورم 40 درصد اعلام می‌شود.

وی گفت: کسانیکه واقعه تلخ بیکاری را بیان می‌کنند، بدانند که آشتی با دشمن نه تنها مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند، بلکه این مشکلات را صد برابر افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول