اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه انتخابات هستیم اگر فردی تخطی کند دستگاه‌های امنیتی موظف به برخورد با متخلفان هستند.

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی

غلامعلی رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در آستانه انتخابات هستیم اگر فردی تخطی کند دستگاه‌های امنیتی موظف به برخورد با متخلفان هستند.

وی با بیان اینکه هر حزب و جناحی چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب در صورت انجام کاری خلاف قانون با آن‌ها برخورد می‌شود، عنوان کرد: قوانین یکپارچه است و همگان در برابر قانون برابر هستند هر کس مرتکب خلافی شود مطابق قانون با آن برخورد می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بین جرائم نباید تفاوت قائل شویم اختلاس، سرقت، نزاع و ... همه جرم محسوب می‌شوند و هر کس که امنیت جامعه را به خطر اندازد و به ارکان نظام توهین کند از مصادیق جرم بوده و باید پاسخگو باشند.

رضوانی ادامه داد: این افراد با ارائه مدارک و اسناد به دادگاه می‌توانند بی‌گناهی خود را ثابت کنند و پاسخگو باشند و با هر کس تحت هر عنوانی وکیل یا وزیر، اصلاح‌طلب یا اصولگرا در صورت تخطی برخورد می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: رسانه‌های بیگانه با حاشیه‌سازی و ایجاد جو نامطلوب در عرصه‌های مختلف سعی بر این دارند تا ملت ایران تمایلی برای شرکت در انتخابات 24 خرداد نداشته باشند و مردم را به نظام و اسلام دلسرد کنند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عامل برخی شایعات و جوسازی‌ها کنونی را رسانه‌های بیگانه عنوان کرد و گفت: هر وقت که دشمنان مردم را از حضور در عرصه انتخابات نهی کردند حضور آن‌ها در این عرصه پرشورتر و پر رنگ‌تر بوده و در سال‌های گذشته شاهد چنین امری بودیم و ملت ایران با حضور خود در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

رضوانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی به تأسی از خون شهیدان بار دیگر وارد عرصه انتخابات می‌شوند و حماسه سیاسی دیگر از جنس حضور خلق می‌کنند.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول