اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عنبرآباد:

قاطعانه با جرائم انتخاباتی برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در صورت مواجهه یا گزارش وقوع هرگونه تخلفات یا جرائم انتخاباتی از ناحیه هر فرد یا گروه در هر رتبه و مقامی که باشد در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌شود.

قاطعانه با جرائم انتخاباتی برخورد می‌شود

احمدعلی انجم‌روز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال ارزیابی مقبولیت مردمی نظام است و به همین دلیل باید انتخاباتی پرشور و سالم برگزار کنیم تا مایه دلگرمی رهبر معظم انقلاب و شادی روح امام راحل باشد.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات و تاکید بر توجه جدی به این فرمایشات بیان داشت: در صورت مواجهه یا گزارش وقوع هرگونه تخلفات یا جرائم انتخاباتی از ناحیه هر فرد یا گروه در هر رتبه و مقامی که باشد در چارچوب قانون و پس از برگزاری انتخابات، قاطعانه برخورد می‌شود.

دادستان عنبرآباد گفت: نامزدها و طرفداران آنها توجه داشته باشند که نباید در تبلیغات انتخاباتی از خیابان‌ها و معابر عمومی که سبب وقفه در تردد مردم شود، استفاده کنند.

انجم‌روز افزود: هر نامزد باید برنامه‌های خود را به مردم اعلام کند تا مردم با شعور سیاسی خود بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2655/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول