اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

روند پرداخت بهای گندم به کشاورزان تسهیل می‌شود

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به آمادگی برای خرید گندم از کشاورزان گفت: روند پرداخت بهای گندم به کشاورزان تسهیل شده است.

روند پرداخت بهای گندم به کشاورزان تسهیل می‌شود

رسول منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق سنوات گذشته و بر اساس شرایط آب و هوایی موجود در استان زنجان امسال نیز خرید گندم از آغاز تیرماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای خرید گندم صورت گرفته است، تصریح کرد: به علت شرایط آب و هوایی موجود پیش‌بینی می‌شود، برداشت گندم دیرتر صورت گیرد و خرید نیز دیرتر انجام شود.

مدیرعامل شرکت غله زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 مرکز خرید گندم در استان فعال است، اضافه کرد: این مراکز خرید شامل مراکز خرید دولتی، کارخانجات آردسازی و تعاونی‌های روستایی است.

وی با بیان اینکه از قبل آمادگی‌های لازم در مراکز خرید استان به منظور دریافت گندم صورت گرفته است، افزود: امسال برخلاف سال‌های قبل مدت زمان پرداخت بهای گندم کشاورزان کاهش یافته است و این مبالغ از سوی بانک سپه به روز پرداخت می‌شود.

منصوری همچنین به بحث افزایش قیمت خرید تضمینی گندم نیز اشاره کرد و گفت: امسال مبلغ خرید گندم برای کشاورزان در مقایسه با سال قبل 70 درصد افزایش یافته است.

وی به ممنوعیت خروج گندم از کشور اشاره کرد و گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران به همه گمرکات کشور ابلاغ کرده که پیرو بخشنامه شماره 178172/71/311 صادرات گندم از کشور ممنوع است و شرکت غله استان نیز بر اساس همین بخشنامه‌ عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول