اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از شور و نشاط انتخاباتی مردم زنجان

عزم مردم زنجان برای خلق حماسه 24 خرداد جزم است

عزم مردم پایتخت شور و شعور حسینی برای خلق حماسه 24 خرداد جزم است.

عزم مردم زنجان برای خلق حماسه 24 خرداد جزم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با شدت یافتن تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم استان زنجان نیز نسبت به تعیین سرنوشت خود حساس‌تر می‌شوند.

در روزهای انتهایی تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، پایتخت شور و شعور حسینی، شور انتخاباتی به خود گرفته و هر روز که به انتخابات نزدیک می‌شود، به این شور افزوده می‌شود.

تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در اشکال مختلف در شهر زنجان نشان از حضور قوی علاقه‌مندان برای تصدی 13 صندلی حساس شورای شهر زنجان دارد.

مردم زنجان همواره در دوره‌های گذشته در انتخابات به صورت گسترده شرکت کرده و انتظار می‌رود با توجه به تحرکاتی که در جامعه مشاهده می‌شود، در 24 خرداد ماه سال جاری هم حماسه دیگری بر دفتر زرین افتخارات خود ثبت می‌کنند.

تحقق شعار حماسه سیاسی از تاکیدات مقام معظم رهبری است و مردم ولایتمدار زنجان با تبعیت از ولی فقیه به صورت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند.

شور و شعور حسینی مردم زنجان ایجاب می‌کند، شعور سیاسی مردم در 24 خرداد در پای صندوق‌های رای به خوبی نشان داده شود.

از هر کدام از مردم که می‌پرسی از حضور خود در انتخابات می‌گوید چرا که مردم استان زنجان معتقدند برای تحقق شعار سال باید حضوری حماسی در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

مردم زنجان شعور سیاسی خود را با حضور گسترده به منصه ظهور می‌رسانند، چرا که مردم زنجان افتخار آفرین در عرصه‌های مختلف هستند.

ستادهای کاندیداهای مختلف در استان زنجان همچنان فعال است و بازار حضور در مساجد و سخنرانی در مجامع عمومی از سوی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا داغ داغ است.

اگر چه برخی تخلفات نیز از سوی کاندیداها در خصوص مکان تبلیغات دیده می‌شود، اما این موضوع نیز نتوانسته شور انتخاباتی در زنجان را کاهش دهد.

طبق اعلام فرمانداری زنجان کاندیداها باید در مکان‌های تعیین شده به تبلیغات خود اقدام کنند، اما برخی از کاندیداها به این موضوع توجه نکرده و از مکان‌های مختلف برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و تاکیدات فرمانداری نتوانسته مانع فعالیت کاندیداها شود.

از هر کوی و برزن که عبور میکنی تبلیغات کاندیداها خودنمایی می‌کند و برخی‌ها با کوری خواندن سعی در معرفی بهتر کاندیدای خود و کمرنگ کردن خدمات سایر کاندیداها دارند.

حضور طرفداران کاندیداها در میادین و مراکز پر رفت و آمد برای تبلیغات کاندیدای مورد نظر خود به شور و نشاط مردم برای حضور گسترده در انتخابات اضافه کرده است.

طرفداران هر کدام از کاندیداها با پیشی گرفتن از رقبای خود به تبلیغ پرداخته و با پلاکاردهای رنگارنگ به معرفی کاندیدای خود اقدام می‌کنند.

تبلیغات بر روی خودروها و رژه خودروهای تزئین شده و صحبت‌های مردم در خصوص نحوه تبلیغات کاندیداها نیز در نوع خود برای جلب توجه مردم دیدنی است.

برخی از کاندیداها حتی از خودروهای نیسان و وانت نیز برای تبلیغ خود استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند در روزهای آخر انتخابات از کارناوال‌های مختلف برای معرفی خود استفاده کنند.

ارائه مدل‌های مختلف با ژست‌های جالب از سوی کاندیداها و شعارهای مختلف آبادانی، پیشرفت، عمران شهری، تدبیر، توسعه و وعده‌های مختلف از دیگر نکات جالب این روزهای شهر زنجان است.

همه تدابیر لازم برای خلق مصرع حماسه سیاسی در زنجان اندیشیده شده و مردم پایتخت شور و شعور حسینی عزم خود را برای خلق حماسه حضور جزم کرده‌اند.

گفتنی است،مردم زنجان با مشارکت 92.65 درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته برگ زرین دیگری بر افتخارات خود ثبت کردند.

همچنین شهرستان ایجرود با مشارکت 98.18 درصدی رکورد مشارکت در کشور را شکست تا استان زنجان همواره رکورددار مشارکت در کشور باشد.

مشارکت 72.5 درصدی مردم زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی رکورد دیگری را برای مردم شهر غواصان دریا دل رقم زد.

ملک ناز نجفی

انتهای پیام/73003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول