اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد

برگزاری سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان از برگزاری دومین سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک در استان خبر داد.

برگزاری سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک در زنجان

حمید رضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فراخوان برگزاری دومین سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک از مهر ماه سال جاری به همت دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک با هدف نشر و گسترش فرهنگ شعر عاشورایی و اشاعه فرهنگ استقامت و ایثار در استان زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سوگواره عاشورایی برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان پرداختن به مقوله شعر کودک، تقویت بنیان فکری و اشاعه فرهنگ عاشورایی در اذهان کودکان و نوجوانان را یکی از بارز‌ترین اهداف و رسالت‌های حوزه هنری استان زنجان برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه هنری استان زنجان در زمینه اشاعه فرهنگ عاشورایی گام‌های بلندی برمی‌دارد، تصریح کرد: حمایت از فعالان عرصه‌های فرهنگ و هنر در راستای گسترش هنر متعالی و فاخر اسلامی از مهم‌ترین رویکردهای حوزه هنری استان به شمار می‌رود.

اسماعیلی یادآور شد: سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک با هدف سمت و سو دادن به قلم و اندیشه شاعران کشور در راستای تولید و نشر اشعار فاخر هنری در زمینه رستاخیز عظیم کربلا به زبان کودک و نوجوان برگزار می‌‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه محدودیت سنی برای ارائه آثار به سوگواره سراسری عاشورایی شعر کودک استان زنجان وجود ندارد، ادامه داد: مراسم اختتامیه این سوگواره دی ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول