اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت جمعی از مهندسان استان زنجان از جلیلی

جمعی از مهندسان استان زنجان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از سعید جلیلی اعلام کردند.

حمایت جمعی از مهندسان استان زنجان از جلیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است:

قال رسول ا...(ص) کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته

کجایند مردان بی ادعا....

ملت بزرگ و حماسه ساز ایران

حماسه سازان همیشه سرفراز پایتخت شور و شعور حسینی

اینک که کشور سرفرازمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی از نظر داخلی و بین‌المللی در شرایطی قرار دارد که سنجیده‌ترین و صحیح‌ترین عمل پیش رویمان به جز اطاعت از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مبنی بر حضور در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی کار دیگری نمی‌تواند باشد و حضور در این جبهه نیز همانند سایر صحنه‌های سرنوشت ساز عمر سی و چند ساله انقلاب اسلامی تنها با حضور و همت مردان دلیر، شجاع، خدوم، کاردان و کم ادعا ختم به پیروزی خواهد شد.

لذا ضمن احترام به سایر نامزدهای ریاست جمهوری، با دل و جان و با شور و شعور حمایت خود را از مرد بزرگ صحنه‌های مهم سیاسی و بین‌المللی و بزرگ شده مکتب ولایت، جهاد و شهادت و مدیر درد آشنای مردم « دکتر سعید جلیلیی» اعلام می‌نماییم و بر خود وظیفه میدانیم مادامی که در مسیر ولایت و رهبری باشند با حداکثر توان و تا آخرین لحظه در حمایت از ایشان ثبات گام داشته باشیم.

لذا با تشکیل ستاد مردمی حمایت از «دکتر جلیلی»، آمادگی خود را برای شرکت در این مهم و مساعدت‌های بعدی اعلام می‌کنیم. باشد تا بتوانیم حتی شده گام کوچکی در مسیر تحقق گفتمان انقلاب اسلامی و آزاد سازی ظرفیت‌های پیدا و پنهان ایران اسلامی در همه زمینه ها برداریم.

جمعی از مهندسین استان زنجان

امضا کنندگان: محمد جواد علیشاهی، حمید نوروزی، غلامرضا بخشوده، حسین عبادتی، مرتضی یگانلو، سعید رضایی، محسن داوودی، مرتضی شهامی، مهدی حسنی، مرتضی شیری، کریم جعفری، علی توحیدلو، هاتف حدادی، مجید ناصحی، محسن محبی، اکبر باقری، مهدی جزیی، حمید رضا موسوی، مجید نیکخواه، محمد رضا خاتمی، مهدی عبداللهی، حمید رضایی، صادق قره باغی، علی زلفی و فرزاد خوش خطی.

انتهای پیام/2308/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول