اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید:

اصلاح‌طلبان در کنار سیاست تحبیب، سیاست تهدید دارند

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه اصلاح طلبان در کنار سیاست تحبیب، سیاست تهدید دارند، گفت: اصلاح طلبان دو سال تمام غنی‌سازی را تعطیل کردند، این دست چدنی اصلاح طلبان را ملت ایران نمی‌بینند.

اصلاح‌طلبان در کنار سیاست تحبیب، سیاست تهدید دارند

 به  گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رمضان شعبانی صبح امروز در جمع بسیجیان دانشگاه با بیان اینکه آمریکا در حال سقوط کردن است، اظهار کرد: پهپادهای کشور کوچک‌ترین تحرک در خلیج فارس را شناسایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی داشت خاورمیانه آمریکایی ایجاد کند، ادامه داد: این خاورمیانه اسلامی شده و این مهم به برکت ایستادگی ایران ایجاد شد.

شیعه با دو بال پرواز می‌کند

  مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به سخنان فوکویاما در نشست هویت‌شناسی شیعه، اضافه کرد: ایشان معتقدند شیعه با دو بال پرواز می‌کند، یک بال سرخ که ریشه در کربلا دارد و دوم بال سبز یعنی امید به منجی عالم بشریت و یک زره به نام ولایت پذیری به تن دارد که برای نابودی شیعه باید زره ولایت‌پذیری را از تن او درآورد و سپس بال‌های او را شکست.

وی به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نه تنها ایران در انقلاب به پیروزی می‌رسد بلکه در خاورمیانه مسلمانان بیدار خواهند شد و حضرت ولی عصر ظهور می‌کند.

 مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه سازش با آمریکا به صلاح نیست، اضافه کرد: سوریه و مصر با آمریکا سازش کردند و وضع‌شان بدتر شد و 2 میلیون مصری در قبرستان‌ها زندگی می‌کنند.

شعبانی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان دو سال تمام غنی‌سازی را تعطیل کردند، این دست چدنی اصلاح طلبان را ملت ایران نمی‌بینند.

وی یادآور شد: اصلاح طلبان در کنار سیاست تحبیب سیاست تهدید دارند.

بزرگ‌ترین مشکل آمریکا در ایران حضور رهبری است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور بزرگ‌ترین مشکل آمریکا در ایران را حضور یک ابر حریف به نام مقام معظم رهبری دانست و متذکر شد: دشمن از معظم‌له می‌ترسد چرا که ایشان نقشه راه را می‌شناسند، مردم به وی اعتماد دارند و همچنین در یک سخنرانی یک ساعته دنیا را به هم می‌ریزد.

شعبانی با بیان اینکه دیده‌‌بان انقلاب مردم را روشن می‌کند، خاطر نشان کرد: اگر فضای سیاسی جامعه غبار آلود و حساس باشد دشمن سوء‌ استفاده می‌کند اما مقام معظم رهبری این فضا را  روشن می‌کند و دشمن سعی دارد فضای دو قطبی کاذب ایجاد کند.

وی با اشاره به فتنه 88 افزود: در سال 88 فعالیت‌های سایبری خوبی نداشتیم، تجربه نداشتیم اما هم‌اکنون ایران سومین کشور سایبری در جهان شناخته شده است و دشمن نمی‌تواند کار به جایی ببرد.

آمریکا هیچ وقت مانند الان در بدترین شرایط وجود نداشته است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: نیروی انتظامی، سپاه و بسیجیان همه در بالاترین سطح خود را برای انتخابات آماده کرده‌اند.

شعبانی وجود بحران‌های فراگیر اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در جهان غرب، و وابستگی روز افزون جهان به انرژی و ضرورت امنیت آن را از فرصت‌های موجود برای ایران برشمرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت مانند الان در بدترین شرایط وجود نداشته است، اضافه کرد: و امروز آمریکا نمی‌تواند به هر شکلی تصمیم بگیرد و عمل کند.

بی‌اعتمادی مردم به رسانه‌های بیگانه از فرصت‌های ایران است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور شرایط اختلافات در اردوگاه اپوزیسیون برای مواجهه با جمهوری اسلامی، بی‌اعتمادی مردم به رسانه‌های بیگانه و عناصر گروهی را از فرصت‌های ایران دانست.

شعبانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، اذعان داشت: اگر این انقلاب پنج گام بلند دارد، گام نخست آن امام خمینی(ره) است.

وی گام دوم این انقلاب را مهندسی نظام دانست که در آن ارکان نظام شکل گرفته است که همزمان جامعه اسلامی هم رقم خورد.

تمام مسئولان باید اسلامی عمل کنند

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در جمع مردم خراسان به سبک زندگی نامناسب اشاره کردند، یادآور شد: فرهنگ فرهنگی ما دچار مشکل است.

شعبانی متذکر شد: گام بلند بعدی انقلاب در حال پیوستن است و مقدمه آن در دانشگاه اسلامی باید رقم بخورد که بسیج اساتید نقش زیادی در آن دارد.

وی افزود: دولت اسلامی را باید محقق کنیم و از رفتگر محله گرفته تا فرماندار و شوراهای شهر و همه آنهایی که مسئولیتی در نظام دارند باید اسلامی عمل کنند.

سال حماسه سیاسی سال صرفه‌جویی هم هست

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه سال حماسه سیاسی سال صرفه‌جویی هم هست، اضافه کرد: در این سال باید از تمام ظرفیت‌ها برای حماسه استفاده کنیم.

شعبانی تصریح کرد: هنوز آمریکایی‌ها حقارت تاریخی امام خمینی‌(ره) به خود را سخت‌ترین کار می‌دانند.

وی گرانی، تورم و رشد نقدینگی در کشور و ضعف نظارت همه‌جانبه، بالا بردن ضریب بیکاری، اختلاف نظر سران قوا و طرح در فضای عمومی جامعه را از ضعف‌های کشور برشمرد.

افزایش اختلافات درونی اصول‌‌گرایان و چهره‌های ارزشی

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور افزایش اختلافات درونی اصول‌‌گرایان و چهره‌های ارزشی و تاثیرپذیری بخش‌هایی از افکار عمومی از رسانه‌های بیگانه و تغییر ذائقه‌های سیاسی را از دیگر ضعف‌ها دانست.

شعبانی شاخص‌های انتخاب حماسی را مشارکت گسترده، پرشور و آگاهانه، امنیت و آرامش انتخابات و دشمن شناسی و همچنین انتخاب اصلح و هوشمندانه برشمرد.

انتهای پیام/69013/صا40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول