اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92- 333

گلزاده: درجه سرهنگی از افتخارات قالیباف است

عضو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: درجه سرهنگی از افتخارات قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

گلزاده: درجه سرهنگی از افتخارات قالیباف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام صادق گلزاده صبح امروز در دو همایش خادمان اهل بیت و فجر کارآمدی که توسط ستادهای مرکزی و حامیان مردمی قالیباف در مسجد جامع گرگان برگزار شد، اظهار داشت: درجه سرهنگی افتخار دوران رزم قالیباف و ایجاد ظرفیت‌های بالا در نیروی انتظامی، ایجاد پلیس 110 و معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی از یادگاری‌های دوران سرهنگی قالیباف هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 30 سال از نزدیک قالیباف را می‌شناسد، افزود: من شناخت کاملی از قالیباف به ویژه در دوران دفاع مقدس دارم.

*انقلاب اسلامی یادگار عصر غیبت است و پیروزی آن قطعی است

این استاد حوزه و دانشگاه با ذکر حدیثی از یکی از معصومین (ع) خاطرنشان کرد: آنچه را که در این حدیث آمده انقلاب اسلامی ایران یگانه نهضت روزگار عصر غیبت است که پیروزی آن قطعی است.  

گلزاده ادامه داد: جان نثاران این نهضت شهدای راه حق و حقیقت‌اند و این نهضت به قیام حضرت ولی عصر (ع) متصل خواهد شد.

به گفته وی، ظرفیت‌های زیادی در یادبود قیام 15 خرداد، قبل و بعد از این واقعه، ابعاد نهضت سال 1357 و ظرفیت‌های فداکاری در این نهضت وجود دارند.

سابقه نظامی از افتخارات محسوب می‌شود

این پژوهشگر علوم دینی با ذکر حدیث دیگری اظهار داشت: در این حدیث محور و مرکزیت این انقلاب بر عهده عالم دینی است و امت آن شجاع، مقتدر و پایدار هستند.

گلزاده تصریح کرد: با این تعریف تمامی ملت جناب سرهنگ نهضت حضرت ولی عصر (عج) هستند.

وی با توصیه این نکته به نامزدهای انتخابات که به خاطر دو تا رای به واجبات مقدس ضربه نزده و آن را نفروشند، تاکید کرد: سرباز، پاسدار، درجه دار، سرهنگ و سردار افتخار هستند و همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند. 

*صحبت‌ها راجع به سابقه نظامی نامزدها بی‌فایده است

عضو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: بحث‌های راجع به درجه نظامی برخی از نامزدها که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند بی‌فایده است.

گلزاده اضافه کرد: سابقه مداحی و خطابه عیب نیست، عقلانیت گفتمان تخریب را نمی‌پسندد.

*مقام معظم رهبری عصاره 70 میلیون ایرانی است

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: حضرت آقا پیشوا، عصاره و منتخب 70 میلیون است، دو روز با چهار رای بالا آمدی همه چیز را گم کردی؟ چرا ادبیات نباید پایدار باشد؟   

گلزاده از دو واژه سرهنگ و اقتدارگرا به عنوان عناوینی که منتقدان قالیباف از او نقد می‌کنند، گفت: درجه سرهنگی از افتخارات این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.  

وی اظهار داشت: درجه سرهنگی افتخار دوران رزم قالیباف و ایجاد ظرفیت‌های بالا در نیروی انتظامی، ایجاد پلیس 110 و معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی از یادگاری‌های دوران سرهنگی قالیباف هستند.

*اقتدارگرا به معنی بهره‌گیری از ظرفیت‌های خوب است

این پژوهشگر علوم دینی ادامه داد: اقتدارگرا اگر به معنای مقتدر و پرظرفیت و عرضه بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها باشد خوب و اگر به معنای نفی دیگران به کار رود ناپسند است.

گلزاده در تشریح شرایط قالیباف در شهرداری تهران گفت: قالیباف در شرایطی شهردار تهران شد که شهردار قبلی به عنان رئیس جمهور انتخاب شد و کمترین بودجه را در اختیار شهرداری تهران قرار داد.

به گفته وی، قالیباف بدون حمایت دولت با به میدان آوردن مردم و اقوام به صحنه در این کلانشهر ایجاد کرد.

عضو دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: عرضه‌ای که توانست تهران را بسازد قادر به ساختن ایران است.

لازم به ذکر است در این همایش روحانیون شیعه و سنی، مداحان، هیئت‌های مذهبی و حدود 300 نفر از اقشار مختلف مردم گرگان حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول