اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسنوند تاکید کرد

سلامت انتخابات منوط به رعایت قانون و امانتداری مجریان است

استاندار بوشهر گفت: خلق حماسه سیاسی منوط به سلامت انتخابات، بیطرفی و امانتداری مجریان و حضور حداکثری مردم است.

سلامت انتخابات منوط به رعایت قانون و امانتداری مجریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند دوشنبه شب در گردهمایی حماسه سیاسی بانوان استان بوشهر با بیان اینکه انتخاب نمایندگان و مسئولان نظام اسلامی ایران در رده‌های مختلف اغلب از طریق انتخابات تعیین می‌شوند، تصریح کرد:  ترفندهای تحریم‌های اقتصادی، تهدیدها، هجمه فرهنگی، ایجاد اختلاف در جامعه و دسیسه‌های اجتماعی نشان از عصبانیت دشمنان از حمایت بی‌دریغ مردم از نظام و مسئولان نظام است که دست به انواع ترفندها  برای دلسرد کردن مردم می‌زند. 

استاندار بوشهر گفت: نظام اسلامی ایران در طول 34 سال گذشته هر سال یک انتخابات برگزار کرده است که  ایران اسلامی نماد بارز دمکراسی در جهان است.

وی تاکید کرد: دشمنان از مدتها قبل سناریو دلسرد کردن و ناامید کردن مردم با ترفندهای تحریم اقتصادی و فشار اقتصادی بر مردم اجرا کرده است تا در انتخابات 24خرداد حضور حداقلی از مردم باشد ولی مردم با بصیرت و ولایی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رای حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق خواهد کرد.

استاندار بوشهر زنان را بعنوان قشر تاثیرگذار در جامعه دانست و افزود: اعتماد و اعتقاد ما بر این است که اگر تحولی در جامعه ایجاد شود خانم‌ها دراین تحول تاثیر گذارترین قشر سهم بسزایی داشته‌اند.

حسنوند اضافه کرد: قبل از انقلاب در مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی، در جریان انقلاب، با صفوف بهم فشرده بعنوان پشتیبان مبارزان، در دفاع مقدس، نقش بی‌بدیل مادران، خواهران و همسران رزمندگان و در عرصه‌های فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی این بانوان نقش تاثیرگذار خود را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده‌اند.

وی گفت: نقش بانوان در عرصه‌های علمی، آموزشی، مدیریتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه در عرصه‌های ملی و بین المللی کاملا اثربخش بوده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: اکر در 24 خرداد قرار است حماسه‌ای خلق شود این حماسه در صورتی خلق می‌شود که حضور زنان و بانوان که قشر تاثیرگذار جامعه است پررنگ باشد.

حسنوند، تحقق خلق حماسه 24 خرداد را مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست و افزود: تحقق این مهم  موجب خواهد شد ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی به عنوان یک ارمغان، حرف اول در دنیا را بزند.

وی نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان از تیزبینی و درایت معظم‌له دانست و تاکید کرد: دشمنان از زوایای گوناگون، برنامه‌ها و طرح‌های خود را علیه نظام خصوصا عرصه انتخابات را بررسی و اجراء می‌کنند که خلق حماسه سیاسی بر فرمان رهبر معظم انقلاب همه ترفندها، معادلات و برنامه‌های دشمنان برهم خواهد زد.

استاندار بوشهر خلق حماسه سیاسی منوط به توجه به سلامت انتخابات، بیطرفی در کاندیداهای انتخاباتی، امانتداری و حضور حداکثری دانست و گفت: دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات باید در عین بی‌طرفی با رعایت قانون و امانتداری زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند تا شاهد خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد باشیم.

حسنوند، بی‌طرفی در انتخابات، رعایت قانون و امانتداری از سوی دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات را موجب افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام و مسئولان نظام است.

وی تاکید کرد: در روز جمعه 24 خرداد تمام مردان، زنان، پیر و جوان و همه و همه با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، بار دیگر دل دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول