اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

50 نفر در رفسنجان کار شمارش آرای انتخابات را بر عهده دارند

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات رفسنجان با بیان اینکه رفسنجان آماده برگزاری حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است، گفت: 50 نفر در محل فرمانداری کار شمارش آرا را بر عهده دارند.

50 نفر در رفسنجان کار شمارش آرای انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، علی‌اکبر پورمحمدی صبح امروز در جلسه توجیهی و آموزشی کاندیداهای شوراهای شهرهای رفسنجان اظهار داشت: 50 نفر در محل فرمانداری کار شمارش آرا را بر عهده دارند که این افراد شامل اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت ریاست جمهوری، اعضای هیئت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستاها، هیئت بازرسی و اعضای شورای تامین هستند که به تجمیع و قرائت آرای کاندیداهای دو انتخابات می‌پردازند.

وی افزود: کاندیداها می‌توانند به سایت فرمانداری به نشانی rafsanjan.kr.ir مراجعه کنند و برای تبلیغات از نکات مورد مجاز و غیرمجاز آگاهی یابند.

پورمحمدی از مکان‌های عمومی مثل تالارها و مساجد به عنوان مکان تبلیغات و سخنرانی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاها نام برد.

رئیس اداره اطلاعات شهرستان رفسنجان نیز با اشاره به اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم چه در شهر و چه در بخش‌ها و روستاها نیست، گفت: برای رقابت سالم به میدان آیید و تسلیم برنامه‌ها و افکار دشمن نشوید.

وی افزود: دشمن سعی دارد با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای تهاجم تبلیغاتی گسترده‌ای به ارکان و ارزش‌های نظام اسلامی  داشته باشد و همچنین سعی دارد با نفوذ در ستادهای انتخاباتی و جمع‌‌آوری اطلاعات انتخابات 24 خرداد ماه جاری را خدشه‌دار کند.

این مسئول امنیتی در راستای مقابله با راهکارها و برنامه‌های دشمن ابراز داشت: شایعات، شعارنویسی، پخش شب‌نامه و تبلیغات کاذب نشاط دشمن را به‌دنبال دارد، لذا از این برنامه‌ها اجتناب کنید و تلاش همه‌جانبه برای افزایش انگیزه در مردم برای حضورشان در صحنه داشته باشید.

وی عنوان کرد: در روز انتخابات با مشاهده کوچکترین تخلف می‌توانید موارد را به فرمانداری اطلاع دهید.

انتهای پیام/80016/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول