اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید:

انتخابات 24 خردادماه لیلة‌القدر سیاسی است

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بزرگترین عملیات سیاسی فرهنگی بعد از انقلاب را در 24 خردادماه رقم می‌زنند گفت: انتخابات 24 خردادماه لیلة‌القدر سیاسی است.

انتخابات 24 خردادماه لیلة‌القدر سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رمضان شعبانی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی سیاسی که در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: فضای سیاسی انتخابات به‌گونه‌ای است که بعضی از خواص هنوز هم در حیرانی و در انتخاب اصلح با دشواری مواجه شده‌‌‌اند.

وی با بیان اینکه ملت قهرمان ایران در نیم قرن گذشته حماسه‌های زیادی خلق کرده است، افزود: ایران اسلامی تهدید 95 ماهه دفاع مقدس که بعد از آن دشمن فتنه ایجاد کرد را به حماسه دفاع مقدس تبدیل کرد.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: ایران همواره در قیام 15 خرداد، 22 بهمن و فتنه 88 حماسه آفریده است و همچنین 18 تیر را به حماسه 23 تیر تبدیل کرده است.

شعبانی به انتخابات سال 84 اشاره و اضافه کرد: طراحی فتنه 88 در غرب و قرارگاه‌های وابسته به نظام سلطه شکل گرفت و دستورالعمل فتنه ترجمه و پیاده شد و کلید رمز فتنه شایعه تقلب در انتخابات بود که از چند ماه قبل از انتخابات شکل گرفت.

وی تصریح کرد: در مجلس ششم بعضی علیه حاکمیت متحصن شدند، که جلوی انتخابات را بگیرند اما مقام معظم رهبری فرمودند یک روز هم نباید انتخابات به تاخیر بیفتد.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور مشکل اساسی اصلاح‌طلبان را الحاق و پیوند با دشمن دانست و اذعان داشت: اوج این پیوند در فتنه 88 ثابت شد.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 بهائیت و وهابیت هم در کنار چهره‌های اصلاح طلب حضور داشتند، تصریح کرد: آنها می‌خواستند انقلاب کاریکاتوری در محرم و عاشورای حسینی برپا کنند.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور در تحلیل وضعیت راهبردی جمهوری اسلامی در حماسه سیاسی و اقتصادی، یادآور شد: انتخابات 24 خردادماه لیلة‌القدر سیاسی است.

شعبانی متذکر شد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بزرگترین عملیات سیاسی فرهنگی بعد از انقلاب را در 24 خردادماه رقم می‌زنند.

وی ایران را با 30 سال گذشته مقایسه کرد و گفت: ایران هم‌اکنون در شرایط تهاجمی است.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور اظهار کرد: چه وضع ایران خوب باشد چه بد، بهترین نگاه برای مقایسه با 30 سال گذشته این است که افق دید خود را کلان کنیم.

شعبانی با بیان اینکه باید جزء و خرد مسائل سیاسی را تحلیل کنیم، به ماتریس"swot" اشاره و اضافه کرد: قوت‌ها، ضعف‌ها، تهدیدات و فرصت‌های این نظام را باید شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران وضعیتش نسبت به گذشته بهتر شده است و انقلاب فراتر از فضای منطقی است.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه ایران هم‌اکنون به الگویی برای ملت‌های دیگر تبدیل شده است، تصریح کرد: ایران یک قدرت تاثیرگذار در منطقه است.

شعبانی اذعان داشت: ایران هیچ فرصتی مانند سال‌های گذشته ندارد البته این به معنی این نیست که قوت و ضعف نداشته باشد اما قدرت ایران به عنوان یک قدرت برتر مورد اعتراف دشمن قرار گرفته است.

وی تنوع منابع مالی و وجود ذخایر ارزی مطمئن و قابل توجه و وجود زیرساخت‌های توسعه همه‌جانبه به ویژه رونق صادرات غیر نفتی را از نقاط قوت ایران برشمرد.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه میانگین هوش مردم ایران متوسط به بالاست، یادآور شد: در عرصه تولید علم ایران 11 برابر تولید علم جهان را دارد.

شعبانی افزایش آگاهی، بصیرت و مشارکت سیاسی مردم، تجارب موفق مدیریت فتنه‌ها، چالش‌ها و تهدیدات دشمن به ویژه در عرصه سیاسی را از نقاط برجسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

شعبانی بالا بودن نسل جوان و تمایلات انقلابی و همچنین حق‌طلبی و عدالت‌خواهی جوانان ایرانی را از نقاط قوت ایران دانست.

وی مهمترین نقطه قوت ایران را ظرفیت نیروی انسانی هوشمند، مبتکر و خلاق دانست و افزود: ایران دارای امنیت فراگیر، آرامش و ثبات سیاسی در سراسر کشور است.

مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج اساتید کشور اضافه کرد: وجود اشراف اطلاعاتی و امنیتی قابل قبول در داخل و خارج از کشور، الهام‌بخشی و نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی در میان مسلمانان و مستضعفان دنیا و همچنین موقعیت ژئوپاتیک و ژئواستراتژیک کشور از مهمترین نقاط قوت ایران است.

انتهای پیام/69013/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول