اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در اصفهان:

مردم بهترین سلیقه را در 24 خرداد انتخاب می‌کنند

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با سلایق، ایده‌ها و برنامه‌های متفاوتی وارد میدان انتخابات شده و بدون شک مردم بهترین سلیقه را در 24 خرداد ماه انتخاب می‌کنند.

مردم بهترین سلیقه را در 24 خرداد انتخاب می‌کنند

محسن پور‌سینا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، اظهار کرد: هر روز فضای انتخاباتی حاکم بر کشور گرم‌تر و پر‌شور‌تر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز خود را برای خلق حماسه‌ای سیاسی در 24 خرداد ماه جاری آماده‌تر می‌کنند، اضافه کرد: انتخابات بزرگ‌ترین رخداد سیاسی کشور است و حضور حداکثری مردم در انتخابات کشور را در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بیمه می‌کند.

رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان تصریح کرد: هفت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با سلایق، ایده‌ها و برنامه‌های متفاوتی وارد میدان انتخابات شده و بدون شک مردم بهترین سلیقه را در 24 خرداد ماه انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با استفاده از ابزار‌ها و راهکار‌های مختلف درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال به چالش کشیدن اراده ملت ایران برای عدم حضور در انتخابات است.

پورسینا با اشاره به اینکه اما مردم ما همواره مدافع نظام هستند و در هر دوره از انتخابات با حضور جدی‌تر و قوی‌تر شرکت می‌کنند، تاکید کرد: قالیباف کاندیدای اصلح یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری است و بهترین سلیقه و برنامه‌ها را برای اداره امور کشور دارد.

انتهای پیام/63004/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول