اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

شرکت در انتخابات از بزرگ‌ترین امر به معروف‌هاست

امام جمعه بویین زهرا شرکت در انتخابات را یکی از بزرگ‌ترین امر به معرو‌ف‌ها دانست.

شرکت در انتخابات از بزرگ‌ترین امر به معروف‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام همایون زرینه امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویین زهرا که با حضور اعضای ستاد، مسئولان ادارات و فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در دفتر امام جمعه برگزار شد، شرکت در انتخابات را یکی از بزرگ‌ترین امر به معرو‌ف‌ها دانست.

وی تأکید کرد: وظیفه آحاد مردم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این است که با حضور گسترده و عظیم خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و با هر رأی خود تیری بر قلب یاوه‌گویان و نظام سلطه بزنند. 

امام جمعه شهرستان بویین زهرا به انتخابات شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری نباید ما را از انتخابات شورای شهر غافل کند، چراکه نخستین حلقه خدمت‌رسانی به مردم همین شورای اسلامی شهر است که با مردمی بودن آن تاثیری زیادی را در خدمت‌رسانی و آبادانی شهرها ایفا می‌کند.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن و احادیث، احیای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فرائض اصلی دین مبین اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار بر هر مسلمانی فریضه امر به معروف و نهی از منکر واجب است و عامه مردم باید به دید یک تکلیف الهی به این مهم نگاه کنند.

حجت‌الاسلام مهدی پورآرین مسئول ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه به اولویت برنامه‌های سال 92 اشاره کرد و افزود: شورای یادآوران در سطح مدارس و تذکر لسانی در سطح جامعه و ادارات از ویژه برنامه‌های سال 92 می‌باشد و امید می‌رود اعضای ستاد، مسئولان ادارات و دست اندرکاران به این دو امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان نیز در پایان به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی هر جا که نیاز به حماسه‌آفرینی و نقش مردم بوده، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند و در این انتخابات نیز با حضور گسترده خود حماسه سیاسی را مانند حماسه‌های دیگر خلق خواهند کرد.

وی در ادامه استفاده صحیح از امکانات ادارات و دستگاه‌های مربوط در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خطیر دانست و تأکید کرد: همه ادارات و دستگاه‌های مربوطه باید از تمام امکانات خود برای اجرای صحیح این فریضه تلاش کنند و گام نخست برای احیای این امر مهم و سفارش شده در دین مبین اسلام را خود ادارات و دستگاه‌های مربوط بردارند.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول