اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد فرهنگی سپاه امام رضا(ع) دشتی:

شور و نشاط انتخاباتی تهدیدات دشمنان را بی‎اثر می‎کند

مسئول واحد فرهنگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: شور و نشاط انتخاباتی حاکم بر جامعه و حضور مردم پای صندوق‎های اخذ رای می‎تواند تهدیدات دشمنان را بی‎اثر کند.

شور و نشاط انتخاباتی تهدیدات دشمنان را بی‎اثر می‎کند

حیدر پناهنده امروز در گفت‎وگو خبرگزاری فارس در دشتی، اظهار داشت: گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات امری بسیار مهم است.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم می‎تواند دشمن را ناامید و امنیت کشور را تامین کند بنابراین مسئولان باید با حساسیت و دقت زمینه حضور حداکثری، آگاهانه و پرشور و نشاط مردم را در پای صندوق‎های رای فراهم کنند.

مسئول واحد فرهنگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‎های رای در آینده کشور تاثیر بسزایی دارد و خوشبختانه مردم ما از بصیرت سیاسی بالایی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با حضور گسترده مردم در پای صندوق‎های رای حماسه سیاسی محقق می‎شود خاطرنشان کرد: همانطور که حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات دشمنان را ناکام خواهد کرد عدم حضور آنان در پای صندوق‎های رای نیز موجب افزایش تهدیدات دشمنان اسلام می‎شود.

پناهنده یادآور شد: صحنه‎هایی مهمی مانند انتخابات اوج ناامیدی دشمنان قسم خورده ضد نظام، بیگانگان و بدخواهان نظام همچون رسانه‎های غربی مانند بی بی سی و...را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: زوال و زبونی بیگانگان در حضور با شور مردم در انتخابات محقق خواهد شد که مردم در 24 خردادماه با حضور گسترده خود بار دیگر مشت محکمی به دهان آمریکا و حمایانش خواهند زد.

مسئول واحد فرهنگی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان همواره از تفکرات الهی و دینی مردم این نظام در هراس بوده، هستند و خواهند بود و امروز چشم آنان به دنبال این است که مردم ما دست از اعتقادات و باورهای معنوی خود بردارند که البته کور خوانده‎اند.

انتهای پیام/66007/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول